صعود اسپانیا به یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴/ سه‌شیرها مدعی نیستند

اسپانیا پس از پیروزی مقابل ایتالیا در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ صعود خود به یک هشتم نهایی را قطعی کرد؛ انگلیس نیز برابر دانمارک به تساوی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ شب گذشته شاهد برگزاری سه دیدار در گروه‌های B و C بودیم. این سه مسابقه با تساوی تیم‌های حاضر در گروه B و پیروزی اسپانیا مقابل ایتالیا در گروه C به پایان رسید.

دانمارک ۱ _ انگلیس ۱

در ابتدای مسابقه دانمارک یک موقعیت خطرناک روی دروازه انگلیس ایجاد کرد تا برای سه‌شیرها خط و نشان کشیده باشد، اما شوت سنگین کریستین اریکسن توسط پیکفورد مهار شد.

پس از این موقعیت بازی در دقیقه‌های ابتدایی توسط دو تیم متعادل دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه ۱۴ شوت خطرناک فیل فودن با اختلاف اندک از کنار دروازه حریف گذشت.

رفته رفته انگلیس نبض بازی را در اختیار گرفت و واکر در دقیقه ۱۸ برای شاگردان ساوت گیت موفق به گلزنی شد.

صعود اسپانیا به یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴/ سه‌شیرها مدعی نیستند

پس از به ثمر رسیدن گل اول انگلیس چند موقعیت خوب گلزنی دیگر روی دروازه دانمارک ایجاد کرد، اما هیچکدام از آن‌ها برای یاران کین ثمری نداشت.

طولی نکشید که دانمارک نیز در دقیقه ۳۴ با شوت زیبای هیولمند موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

پس از به ثمر رسیدن گل تساوی شاهد یک بازی پایاپای توسط دو تیم بودیم و تنها فیل فودن در دقایق پایانی نیمه اول فرصت باز کردن دروازه دانمارک را داشت که توپ این بازیکن توسط اشمایکل مهار شد.

در نیمه دوم دانمارک تا حدودی بهتر از انگلیش ظاهر شد و چند موقعیت روی دروازه این تیم ایجاد کرد که البته بدون ثمر باقی ماند.
شاگردان ساوت گیت در نیمه دوم آرام‌آرام عملکرد بهتری از خود ارائه دادند و در چند صحنه فرصت به ثمر رساندن گل دوم را داشتند، اما استحکام خط دفاع دانمارک مانع از گلزنی سه شیرها شد. در نهایت نیز جدال دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

صعود اسپانیا به یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴/ سه‌شیرها مدعی نیستند

صربستان ۱ _ اسلوونی ۱

صربستان و اسلوونی در شرایطی آماده جدال با یکدیگر شدند که به سه امتیاز این تقابل نیاز مبرم داشتند.

از همین‌رو اسلوونی در دقایق ابتدایی بازی را بهتر آغاز کرد و چند موقعیت خطرناک روی دروازه صربستان ایجاد کرد.

پس از گذشت ۱۰ دقیقه صربستان تلاش خود را برای در دست گرفتن شرایط بازی به کار گرفت و به همین دلیل در ادامه شاهد یک جدال پایاپای از سوی دو تیم بودیم.

در دقیقه ۳۷ ضربه بازیکن تیم اسلوونی به تیرک دروازه صربستان برخورد کرد تا بازی همچنان با خوش شانسی شاگردان استوویکویچ بدون گل دنبال شود.

به طور کلی نیمه اول این دیدار با خلق موقعیت‌های اندک، اما خطرناک به پایان رسید تا هر دو تیم برای کسب پیروزی امیدوار به نیمه دوم باشند.

برخلاف آنچه انتظار می‌رفت نیمه دوم بسیار آرام بود و در دقیقه ۶۹ مکینیچ برای اسلوونی موفق به گلزنی شد تا یخ این دیدار نیمه دوم آب شود. ‏

پس از به ثمر رسیدن گل اول مسابقه صربستان فرصت به تساوی کشیدن بازی را داشت، اما تیرک دروازه مانع از گلزنی بازیکنان این تیم شد.

به طور کلی در بیست دقیقه پایانی صربستان تیم برتر میدان بود و برای جبران نتیجه تلاش می‌کرد. شاگردان کک نیز برای حفظ اندک اندوخته خود یک بازی دفاعی را به نمایش گذاشتند.

با این وجود استحکام خط دفاع آن‌ها با ضربه لوکا یوویچ در دقیقه ۶+۹۰ از بین رفت و این دیدار نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

صعود اسپانیا به یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴/ سه‌شیرها مدعی نیستند

اسپانیا ۱ _ ایتالیا ۰

این دیدار با برتری اسپانیا آغاز شد. شاگردان فوئنته با هدف تثبیت صدرنشینی وارد میدان شدند و از همان ابتدا بازی هجومی را از خود به نمایش گذاشتند.

اسپانیا در نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشت و به نوعی سبک بازی خود را به ایتالیا تحمیل کرده بود.

درواقع شاگردان اسپالتی روی به بازی دفاعی و متکی به ضد حملات آورده بودند.

هرچه به دقایق پایانی نیمه اول نزدیک می‌شدیم ایتالیا بیشتر از لاک دفاعی خود خارج می‌شد و تلاش می‌کرد به دروازه اسپانیا نزدیک شود.

شاگردان اسپالتی در این امر موفق بودند و چند موقعیت روی دروازه حریف خود خلق کردند که البته برای آن‌ها نتیجه‌ای نداشت.

ناگفته نماند فرصت‌هایی که اسپانیا روی دروازه ایتالیا ایجاد می‌کرد نیز بدون ثمر باقی ماند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم شاگردان اسپالتی شجاعانه‌تر بازی کردند و برای باز کردن دروازه اسپانیا موقعیت‌های بسیاری خلق کردند که البته همچون نیمه اول این موقعیت‌ها بدون نتیجه باقی ماند.

اسپانیا نیز همان بازی هجومی خود را انجام داد و در نهایت بی دقتی مدافع ایتالیا در دقیقه ۵۵ موجب شد شاگردان فوئنته با نتیجه یک بر صفر از حریف خود پیش بیفتند و پیروز این جدال باشند.

صعود اسپانیا به یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴/ سه‌شیرها مدعی نیستند

کد خبر 765135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.