مصدومیت ۳۹ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس در قزوین

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین از واژگونی اتوبوس در محور قزوین-بویین‌زهرا خبر داد و گفت: این حادثه جاده‌ای ۳۹ مصدوم داشته است.

حسن اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از واژگونی اتوبوس در محور قزوین-بویین‌زهرا خبر داد و اظهار کرد: این حادثه جاده‌ای تاکنون ۳۹ مصدوم داشته است. با توجه به جمعیت بالای مصدومان چهار آمبولانس از پایگاه‌های منطقه بویین‌زهرا به محل این حادثه رانندگی اعزام شدند.

وی زمان وقوع حادثه را حدود ساعت ۹ شب عنوان و اضافه کرد: علت واژگونی این اتوبوس هم انحراف از جاده و برخورد با گاردریل بوده که در نهایت عوامل اورژانس با حضور در محل ۳۹ مصدوم را به بیمارستان انتقال دادند.

رئیس مدیریت حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی قزوین با بیان اینکه ۲۸ مصدوم را به بیمارستان تأمین‌اجتماعی قزوین و ۱۱ نفر را به بیمارستان شهیدرجایی انتقال دادیم، ادامه داد: در ضمن ۶ نفر دیگر هم توسط عوامل و نیروهای جمعیت هلال‌احمر مورد اقدامات پیش‌بیمارستانی قرار گرفتند.

اسماعیلی یادآور شد: خوشبختانه در این سانحه جاده‌ای مصدوم با حال وخیم و فوتی نداشتیم و امیدواریم با اقدامات بیمارستانی در نهایت مصدومان این حادثه خیلی‌زود از بیمارستان مرخص شده و به آغوش خود برگردانده شوند.

کد خبر 765122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سمیرا IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    من مسافر همین اتوبوس بودم. مقصر راننده بود هممونو بدبخت کرد. 2 تا از مهره های کمرم شکسته از شدت درد نه خواب دارم نه زندگی بیمارستان رازی قزوین بدترین بیمارستانی بودکه دیدم منو با مهره ترک برداشته ترخیص کرد حتی نمیتونستم رو پاهام بایستم از درد جیغ میزدم و بمن میگفتن مرخصی برو نگفتن من یه مسافرم که نه جایی برای رفتن دارم نه حتی میتونم رو پاهام وایسم ولی خدا به مامورای اورژانس سلامتی بده بینهایت دلسوز و مهربان و کار بلد بودن خیلی فداکاری کردن خدا خیرشون بده
  • مرتضی IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    سلام من پدر و مادرم مسافر همین اتوبوس‌ بوده واقعا متاسفم برای ی شهر قزوین که ی بيمارستان درست نداره که پدرم انگشت پا شکسته و....ومادرم مهره کمرش شکسته و با این وضع مرخص کرده واقعا از همکاری و مهمان نوازی نوازیتون احساس شرم کنید از مامورین اورژانس جاده ایی و همکاری نیروی انتظامی سپاسگذارم