پیش‌بینی ۲۰ رویداد برای گذر صنایع دستی اصفهان

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان از ثبت جغرافیایی ملی و بین‌المللی صنایع دستی اصفهان خبر داد و گفت: ۲۰ رویداد در گذر صنایع دستی این کلان‌شهر پیش‌بینی شده است.

امیرحسین شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در گذر صنایع دستی اصفهان حدود ۲۰ رویداد پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: برگزاری رویدادهای مشترک با شهرهای خلاق ایران از دیگر برنامه‌های دبیرخانه شهر خلاق است که در دو هفته ابتدایی شهریور اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در هفته جهانی صنایع دستی تبلیغات شهری با موضوع معرفی رشته‌های صنایع دستی ثبت ملی و فراملی اصفهان توسط دبیرخانه شهر جهانی و خلاق صنایع دستی، با همکاری سازمان فرهنگی و اداره ارتباطات شهرداری اصفهان رونمایی شد.

پیش‌بینی ۲۰ رویداد برای گذر صنایع دستی اصفهان

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: سال جاری در هفته جهانی صنایع دستی، شهرداری اصفهان ویژه برنامه‌های خود را در این خصوص در نمایشگاه‌های دو شهر بندرعباس و شیراز به اشتراک و اجرا گذاشت.

شریعتی با اشاره به ثبت جغرافیایی ملی و بین‌المللی صنایع دستی اصفهان تصریح کرد: صنایع دستی که ثبت جغرافیایی بین‌المللی شده، نشان وایپو (سازمان جهانی مالکیت معنوی) را دریافت کرده است و صنایع دستی که ثبت جغرافیایی ملی شده، درواقع به معنای ثبت آن رسته از صنایع دستی بوده که مختص شهر اصفهان و به نام این کلان‌شهر یا این استان است.

کد خبر 765073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.