نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل مرداد برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل در مرداد سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن محمدی ادیب، در جلسه هماهنگی نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اظهار کرد: نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل ۱۵ تا ۱۹ مرداد ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در استان اردبیل سابقه طولانی دارد و پس از تعطیلی چندساله با تلاش‌هایی که صورت گرفت این نمایشگاه با حضور صنعتگرانی از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل تاکید کرد: نمایشگاه‌های صنایع‌دستی فرصتی برای معرفی و عرضه محصولات هنرمندان این حوزه است و ما در استان اردبیل تلاش می‌کنیم در مقاطع مختلفی از سال نمایشگاه‌های استانی و ملی صنایع‌دستی را با هدف اعتلای این حوزه برگزار کنیم.

محمدی ادیب ادامه داد: ستاد برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌دستی با محوریت معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی تشکیل می‌شود و با تشکیل جلسات استانی و انجام هماهنگی‌های لازم مقدمات برگزاری هرچه باشکوه‌تر این نمایشگاه فراهم خواهد شد.

کد خبر 765065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.