سپاه به حوزه ساخت راه در خراسان شمالی ورود می‌کند

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: برای رفع مشکلات راه و اجرای پروژه‌های ساخت راه در خراسان شمالی مشارکت و ورود پیدا خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد پاک‌پور امروز _ پنج شنبه سی‌ویکم خرداد_ در آئین بهره‌برداری از مجتمع آب‌رسانی کهنه جلگه اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه‌های گوناگون خدمت‌رسانی به مردم حاضر است و از تمام ظرفیت و توان خود برای انجام این رسالت بهره می‌گیرد.

وی افزود: در کنار انجام دقیق و پیگیرانه و شبانه‌روزی همه اقدامات لازم برای انجام هرچه بهتر مأموریت‌های ذاتی، امنیتی، دفاعی و نظامی، خدمت رسانی به مردم را بخشی از وظایف خود می‌دانیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه ضمن اشاره به پروژه‌های طرح آب‌رسانی در استان خراسان شمالی گفت: سپاه پاسداران مأموریت‌های مختلفی دارد و مسئله آب به ویژه تأمین آب پایدار مناطق محروم و روستایی، یکی از دغدغه‌های ما است که در استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی طرح‌های آب‌رسانی در دست اقدام و با جدیت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به درخواست استاندار خراسان شمالی در خصوص مشارکت در ساخت راه، نیز گفت: برای رفع مشکلات راه و اجرای پروژه‌های ساخت راه در استان نیز مشارکت و ورود پیدا خواهیم کرد.

سردار پاک‌پور گفت: یکی از موضوعاتی که همواره مورد توجه سپاه پاسداران قرار دارد مسئله مردم‌یاری است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: رفع مشکلات تنش آبی از برنامه‌های اساسی و جهادی در دولت سیزدهم و دغدغه رئیس‌جمهور شهید بود که همه دستگاه‌ها باید برای این مهم تلاش کنند تا راه این شهید ادامه یابد.

کد خبر 765056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.