آمادگی کامل پلیس کردستان جهت تامین امنیت انتخابات

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه پلیس با آمادگی کامل جهت تامین امنیت در میدان است، گفت: انتخابات کردستان در سایه امنیت پایدار و سلامت کامل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار علی آزادی امروز _پنجشنبه سی‌ویکم خرداد_ در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان اظهار کرد: امنیت یکی از بی‌بدیل‌ترین نعمات خداوند متعال و این نعمت بزرگ بسترساز پیشرفت‌های علمی، عملی، اخلاقی و انسانی در کشور و استان بوده که این مهم ملموس و مشهود است.

وی با بیان اینکه چهار مؤلفه رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات شامل امنیت، سلامت انتخابات، رقابت سالم و مشارکت اولویت و سرلوحه برنامه‌ها است، افزود: تحقق این اهداف در گرو امنیت است که خوشبختانه این امنیت پایدار در سراسر استان حاکم است.

فرمانده انتظامی استان کردستان از آمادگی کامل پلیس استان خبر داد و گفت: جا دارد از نماینده ولی‌فقیه در کردستان که در جهت برقراری امنیت پایدار در استان نقش محوری و هدایت‌گرانه دارند، تشکر کنم کما اینکه همه ظرفیت‌ها برای امنیت انتخابات با کمک سایر دستگاه‌های متولی به‌کار گرفته شده است.

آزادی ادامه داد: با تعامل و هم‌افزایی با سایر دستگاه‌های متولی امنیت در استان، سپاه، بسیج، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی زمینه امنیت انتخابات سالم فراهم بوده و هیچ مشکلی در این حوزه نیست.

وی تصریح کرد: فراجا برای برقراری امنیت انتخابات به‌صورت میدانی در صحنه حضور دارد و آرای مردم را حفظ خواهد کرد.

فرمانده انتظامی کردستان با قدردانی از تولید محتوا و فضاسازی رسانه‌ای در جهت ایجاد شور انتخاباتی در کردستان خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم در هشتم تیرماه با مشارکت بالا و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، مجدد مشت محکمی بر دهان ایادی استکبار جهانی بزنند.

آزادی اضافه کرد: برای برگزاری انتخابات در سایه امنیت، پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و امنیت مردم تأمین است، کما اینکه در چند سال اخیر و همه انتخابات گذشته، شاهد حضور فعالانه فراجا در عرصه‌های تأمین امنیت مراسم و انتخابات بوده‌ایم.

کد خبر 765035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.