جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۷۱ هزار تن گندم مازاد مصرف از کشاورزان خریداری شده‌است و خرید گندم تا پایان شهریور ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، ابوالحسن صداقت‌کیش امروز_ پنجشنبه سی‌ویکم خرداد _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال هر کیلوگرم گندم به نرخ ۱۷۵ هزار ریال از بهره برداران کهگیلویه و بویراحمدی خریداری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پرداخت مطالبات گندم‌کاران در اولویت قرار دارد، افزود: از اردیبهشت ماه امسال تاکنون ۷۱ هزار تن گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان مناطق گرمسیری استان خریداری شده‌است.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سال گذشته ۷۴ هزار تن محصول گندم در استان خریداری شد و انتظار می‌رود ۶۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تن محصول گندم در مناطق سردسیری خریداری شود، گفت: میزان خرید محصول مهم گندم در استان بیشتر از سال گذشته خواهد بود.

وی با بیان اینکه خرید تضمینی گندم در مناطق سردسیری به تازگی شروع شده‌است، تصریح کرد: مراکز خرید تضمینی گندم تا مرداد امسال در مناطق گرمسیری و تا پایان شهریور در مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد دایر است.

صداقت کیش با اشاره به اینکه سالیانه بیش از ۱۲۰ هزار تن گندم در استان مصرف می‌شود، خاطرنشان کرد: گندم خریداری شده در سیلوهای ذخیره واقع در شهرستان‌های گچساران و بویراحمد ذخیره می‌شود تا به مصرف داخلی برسد.

وی با اشاره به اینکه نه مرکز خریداری محصول گندم در استان را به عهده دارند، افزود: بهره بردارانی که قصد داند محصولات خود را به دولت بفروشند، مشخصات و شماره حساب خود را به طور دقیق در سامانه خرید تضمینی وارد کنند تا روند پرداخت مطالبات آنان در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.

کد خبر 764996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.