بازدید سالانه ۸۰ هزار نفر از بزرگ‌ترین موزه دفاعی مازندران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: با تکمیل موزه فرهنگی و دفاعی مازندران، سالانه ۸۰ هزار نفر از اقشار مختلف به ویژه دانش‌آموز و دانشجو از این مجموعه بازدید می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی عصر امروز_ پنجشنبه سی‌ویکم خرداد_ در جلسه هیئت مؤسس مجمع خیرین دفاع مقدس با بیان اینکه در سفرهای استانی رئیس‌جمهور یک اتفاق بی‌نظیر رخ داد که آن هم حضور و بازدید یک ساعته ایشان از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس بوده است، اظهار کرد: اکنون در تلاش هستیم تا رهنمودها و بیانات این شهید بزرگوار را در قالب کتاب منتشر کنیم.

وی با اشاره به اینکه کمک به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران ظرفیت مشخص دارد، افزود: این مرکز بزرگ‌ترین افتخار فرهنگی استان است، چون خاص‌ترین و بزرگ‌ترین موزه دفاع مقدس کشور است.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تاکید بر اینکه مرکز فرهنگی مازندران از این جهت بزرگ و خاص است که علاوه بر اعتبارات و ظرفیت‌های دولتی، برخی از وزارتخانه‌ها مثل وزارت نفت و راه شهرسازی و همچنین بنیاد مستضعفان را پای کار آوردیم، اظهار داشت: علاوه بر آن، ظرفیت ۳۰ درصدی خیرین سخاوتمند استان و حدود ۱۵ درصد ظرفیت واقفین را نیز هدف‌گذاری کردیم.

سلامی با بیان اینکه امیدواریم با این ظرفیت‌سازی موزه افتخارات مردم مازندران در دوران دفاع مقدس و مقاومت در یک برنامه کوتاه مدت به ثمر بنشیند، گفت: این موزه فرهنگی و دفاعی با پیشرفت ۵۰ درصدی با تکمیل آن سالانه ۸۰ هزار نفر از اقشار مختلف به ویژه دانش‌آموز و دانشجو از این مجموعه بازدید می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: با تشکیل هیئت مؤسس مجمع خیرین دفاع مقدس، خیرین دفاع مقدس به عنوان هسته مرکزی این هیئت نقش مهمی دارند.

کد خبر 764989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.