راه‌اندازی کافه گفت‌وگو انتخاباتی در شهرهای استان بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: کافه گفت‌وگو با هدف تبیین خدمات دولت و ایجاد مشارکت حداکثری به ویژه نسل جوان و نوجوان در انتخابات پیش‌رو، در سراسر شهرهای استان بوشهر فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اکبر پورات در نشست با اعضای ستاد اجرایی انتخابات در شهرستان دشتی از آمادگی برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر خبر داد و اظهار کرد: با حضور در فرمانداری شهرستان دشتی، زیرساخت‌های مورد نیاز و روند آمادگی این شهرستان برای حماسه انتخابات هشتم تیر مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت و شهرستان دشتی از آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی با شکوه برخوردار است.

وی افزود: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و مدیران باید خدمات دولت را به نحو شایسته اطلاع‌رسانی کنند و انعکاس دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی کافه گفت‌وگو در شهرهای استان بوشهر، خاطرنشان کرد: کافه گفت‌وگو با هدف تبیین خدمات دولت و ایجاد مشارکت حداکثری به ویژه نسل جوان و نوجوان در انتخابات پیش‌رو در سراسر شهرهای استان بوشهر فعالیت می‌کند.

پورات ادامه داد: کافه‌های گفت‌وگو همزمان با اجرا برنامه‌های فرهنگی و با هدف افزایش مشارکت در انتخابات هشتم تیر تریبون آزاد و مناظره مردمی برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو باید از ظرفیت حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استفاده شود، عنوان کرد: مدیران استانی باید در مساجد و نماز جمعه برای بیان خدمات دولت سیزدهم و زمینه‌سازی مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، حضوری فعال داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات بوشهر گفت: دستگاه‌های فرهنگی به ویژه شهرداری و دهیاری‌های سراسر استان در زمینه تبلیغات و فضاسازی شهری برای مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، اقدامات لازم و شایسته را انجام دهند.

پورات با اشاره به ایجاد ۷۹۰ شعبه اخذ رأی در نقاط شهری و روستایی استان، گفت: ۴۷۱ شعبه اخذ رأی شهری و ۳۱۹ شعبه روستایی در استان بوشهر در قالب ۵۶۵ شعبه ثابت و ۲۲۵ صندوق سیار در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فعال است.

منبع: فارس

کد خبر 764936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.