استفاده از امکانات دولتی به نفع نامزدهای انتخابات ممنوع است

مدیرکل حراست استانداری قزوین گفت: استفاده از امکانات و اموال دولتی در انتخابات به نفع نامزدها مغایر قانون و ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، امین گلدوزها صبح امروز _پنج‌شنبه سی‌ویکم خرداد_ در همایش آموزش توجیهی حراست‌های تابعه استانداری قزوین با موضوع انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: انتظار می‌رود مدیران و کارمندان به این موضوع توجه کنند که استفاده از امکانات و اموال دولتی در انتخابات به نفع نامزدها مغایر قانون و ممنوع است.

وی افزود: مجموعه حراست‌ها نقش مهمی در برگزاری انتخابات باشکوه ایفا می‌کنند و باید مثل همیشه در راستای برگزاری انتخابات مسئولانه ظاهر شوند و در راستای تسهیل در امر برگزاری این حماسه ملی، برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

مشاور استاندار قزوین ادامه داد: لزوم اشراف اطلاعاتی در ارسال به موقع اخبار و گزارش‌ها، جلوگیری از سوگیری و حمایت به نفع فرد یا جریان خاص توسط عوامل دخیل در برگزاری انتخابات از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید از سوی حراست‌ها مدنظر قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، در این جلسه حامد فتوحی دبیر ستاد انتخابات استان قزوین از آخرین وضعیت برگزاری انتخابات در استان گزارشی ارائه کرد و سپس حاضران درباره موضوعات مرتبط با برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بحث و تبادل نظر کردند.

کد خبر 764882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.