۲ دستگاه ماشین‌آلات عمرانی حین خاک‌برداری غیرمجاز توقیف شد

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: با هدف جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز در سطح منطقه، دو دستگاه ماشین‌آلات عمرانی حین فعالیت توقیف شد.

رضا جان‌فشان نوبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان شرقی با بیان اینکه با جدیت تمام از ساخت‌وسازهای غیرمجاز جلوگیری می‌شود، اظهار کرد: یکی از اقدامات مؤثر در راستای کاهش ساخت‌وسازهای غیرمجاز توقیف ماشین‌آلات عمرانی است که طی ماه‌های اخیر با حکم مراجع قضائی و همکاری شایسته نیروی انتظامی با جدیت تمام در حال اجرا است.

وی افزود: یکی از تخلفات رایج در ساخت‌وساز، رعایت نکردن شهرسازی و اصول فنی و مستحکم نبودن بنا از سوی سازندگان است.

شهردار منطقه ۶ تبریز ادامه داد: از جمله پیامدهای این موضوع آشفتگی سیمای شهر و بروز خطرات جانی و مالی برای مالکان و خریداران است که می‌تواند لطمه‌های جبران‌ناپذیری را به شهر و شهروندان وارد می‌کند.

جان‌فشان نوبری از توقیف دو دستگاه ماشین‌آلات عمرانی حین ساخت‌وساز غیرمجاز خبر داد و تصریح کرد: این تعداد ماشین‌آلات شامل یک دستگاه بیل زنجیری و یک دستگاه لودر است که در مسیر اسب‌سواری و هنگام خاکبرداری غیرمجاز از اراضی ملی توسط عوامل معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز توقیف شد.

وی ادامه داد: با هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز و غیراصولی که موجب آسیب جدی به زیبایی بصری سطح شهر و به خطر افتادن جان و مال شهروندان به‌دلیل استحکام نداشتن بنا، قاطعانه برخورد می‌کنیم.

کد خبر 764880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.