قدرت گرفتن به پشتوانه گسترده مردم در حوزه سیاسی احتیاج دارد

مشاور فرماندهی کل سپاه گفت: ما در حال قدرت‌گرفتن هستیم و این قدرت‌گرفتن احتیاج به یک پشتوانه گسترده مردم در حوزه سیاسی دارد، مردم همان‌طور که در وعده صادق و تشییع شهدا نشان دادند در حوزه سیاسی هم باید قدرت خود را نشان دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام حسین طائب در جمع پاسداران سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) اصفهان در گلستان شهدای اصفهان با بیان اینکه امروز وضعیت آمریکا آن‌قدر بد شده که درگیر مسائل خود شده است، اظهار کرد: دموکرات‌ها پس از ترامپ مسیر را به‌گونه‌ای طی کردند که قبول کردند هژمون آمریکا از بین رفته است.

وی با بیان اینکه آمریکا به این نتیجه رسیده است که نه‌تنها هژمونش از بین رفته؛ بلکه قدرتش هم ضعیف شده است، افزود: وعده صادق اتفاق افتاد، چهار کشور اتمی با تمام پدافند خود یک طرف جمع شدند، این همه مذاکره کردند و پیغام دادند تا ایران را در استفاده از توانمندی‌های خود به تردید بیندازند، اسرائیلی که فکر می‌کرد می‌تواند علیه ایران اجماع کند و پای آمریکا را به جنگ باز کند، آخر توسط رئیس موساد به یکی از رئیس‌های سرویس‌های منطقه پیام داد که به ایران بگویید که اگر می‌خواهد بزند این‌طور بزند.

طائب ادامه داد: ایران عملیات وعده صادق را با آن قدرت انجام داد و هیچ‌کدام نتوانستند حمله را پاسخ دهند؛ امروز اسرائیل کشتار جنگی می‌کند، اسرای خود را می‌کشد تا چهار نفر را از آن‌ها آزاد کند و دستاوردی را برای خود بتراشد، اما دچار دوقطبی شدید شده است.

وی با اشاره به تبادل عملیاتی با کشورهای مختلف برای دور زدن تحریم‌ها و تعامل با جهان خاطرنشان کرد: ۱۴ سال روابط همه کشورهای منطقه را با سوریه به‌هم ریختند، می‌خواستند کاری کنند که بشار اسد برود، اما امروز همه کشورهای اتحادیه عرب با هم جمع شده‌اند و بشار اسد را به اتحادیه عرب برگردانده‌اند.

مشاور فرماندهی کل سپاه تصریح کرد: ما در حال قدرت‌گرفتن هستیم و این قدرت‌گرفتن احتیاج به پشتوانه گسترده مردم در حوزه سیاسی دارد، مردم همان‌طور که در وعده صادق و تشییع شهدا نشان دادند در حوزه سیاسی هم باید قدرت خود را نشان دهند و این مشارکت سیاسی بالا در تولید قدرت درون و به دنبال آن قدرت بیرون نیاز است.

کد خبر 764840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.