بهره‌برداری از ۵ طرح عمرانی آموزشی در شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: از ۵ طرح عمرانی آموزشی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال با حضور استاندار بهره‌برداری شد.

علی اکبر رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: مدرسه برکت در روستای محمدآباد مرکزی به مساحت ۳۴۰۰ مترمربع و اعیان ۶۲۵ مترمربع با ۶ کلاس و اعتبار ۵۸ میلیارد ریال از ردیف اعتبارات ملی و بنیاد برکت یکی از طرح‌هایی بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: مدرسه امام علی (ع) در منطقه یحیی آباد آران و بیدگل به مساحت عرصه ۱۶۰۰ مترمربع مساحت و اعیان ۷۲۵ مترمربع با ۶ کلاس و اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال ردیف از محل اعتبارات خیر و ۷ محرومیت زدایی) اداره کل راه و شهرسازی دومین پروژه امروز بود که افتتاح شد.

فرماندار آران و بیدگل احداث بلوار خلیج فارس به طول ۲ کیلومتر و جدول گذاری ۸ کیلومتر با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال از ردیف اعتبارات شهرداری آران و بیدگل را سومین طرح امروز معرفی کرد که تسهیل تردد و کاهش بار ترافیکی ورودی به شهرستان با توجه به مجاورت به شهرک صنعتی سلیمان صباحی را در بر دارد.

رضایی تصریح کرد: روشنایی بلوار شهید جندقیان به طول ۳۰۰۰ متر و اعتبار ۳۲ میلیارد ریال از ردیف اعتبارات منابع داخلی شهرداری آران و بیدگل با مشارکت اداره برق و فرمانداری شهرستان از دیگر پروژه‌های امروز بود که تسهیل تردد و کاهش تصادفات و ساماندهی نقاط حادثه خیز شهری و افزایش امنیت عمومی و ایجاد فضای مناسب جهت استفاده عموم را بدنبال دارد.

وی موزه ویگل محل با مساحت ۵۷۰۰ مترمربع اعیان به اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال با احتساب خرید زمین محل پروژه و ردیف اعتبارات از منابع داخلی شهرداری آران و بیدگل با مشارکت بخش خصوصی را یکی دیگر از پروژه‌های امروز معرفی کرد که با حضور استاندار اصفهان به بهره برداری رسید.

کد خبر 764782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.