سازمان پایانه‌ها در امر بلیت اتوبوس هیچ نقشی ندارد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: این سازمان در راستای اهداف ترسیم شده، خدماتی ارائه می‌دهد که نخستین اقدام حفظ و نگهداری پایانه‌ها است، اما در امر بلیت اتوبوس هیچ نقشی ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابوالفضل توکلی در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان در راستای اهداف ترسیم شده، خدماتی ارائه می‌دهد که نخستین اقدام حفظ و نگهداری پایانه‌ها است، اما در امر بلیت اتوبوس هیچ نقشی ندارد.

وی با بیان اینکه عوامل حوزه پایانه‌ها در ایام نوروز، دهه کرامت، ایام عرفه برای سفر به عتبات و آغاز ماه محرم به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند، افزود: به پاس قدردانی از این زحمات از نیروی انتظامی، پلیس راهور، اداره کل راهداری، عوامل رسانه، صداوسیما و همکارانم در شهرداری تجلیل به عمل آمد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه با توجه به برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی شهردار اصفهان، از دو سال پیش اجرای سیاست‌های فرهنگی در برنامه‌های پایانه‌ها به‌عنوان یکی از درگاه‌های اصلی ورود مسافر و یکی از درگاه‌های فرهنگی مورد توجه قرار گرفت، تصریح کرد: روزانه حدود ۱۶ هزار مسافر از پنج پایانه شهر ورود و خروج می‌کنند و ۸۰ درصد سفرها توسط اتوبوس‌های بین شهری انجام می‌شود.

توکلی با بیان اینکه اولین کانون تخصص زیارت در راستای تکریم و بدرقه زائران امام رضا (ع) و عتبات عالیات برای نخستین‌بار در سطح کشور به همت مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان ایجاد شد، گفت: این اقدام برای نخستین‌بار در شهرداری اصفهان انجام شد و الگویی برای سایر کلان‌شهرها است.

وی خاطرنشان کرد: زائران توسط خادمیاران رضوی با پرچم آستان و با اجرای برنامه‌هایی همچون نقالی‌خوانی، مدیحه‌سرایی و پرچم‌گردانی بدرقه می‌شوند، همچنین میز خدمتی در حول برنامه‌های رضوی با ارائه خدماتی همچون روانشناسی و مشاوره حقوقی برپا می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: هر چهارشنبه مراسم بدرقه و برنامه‌های فرهنگی انجام می‌شود و پذیرایی در چایخانه صورت می‌گیرد؛ در مناسب‌های ویژه این اقدامات در روزهای بیشتر با تعداد نفرات بیشتر انجام می‌شود.

کد خبر 764729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.