مجاهدت دولت سیزدهم در اجرای پروژه‌های بزرگ مشهود است

استاندار خراسان شمالی با اشاره به تحول زیرساختی ایجاد شده طی سه سال گذشته گفت: مجاهدت دولت سیزدهم در اجرا و افتتاح پروژه‌های بزرگ مشهود است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _چهار شنبه سی ام خرداد& در گردهمایی ائمه جمعه خراسان شمالی اظهار کرد: تلاش‌های دولت سیزدهم برای مردم اطلاع رسانی شود زیرا اقدامات ارزشمند و شاخصی در بخش‌های مختلف صورت گرفته است.

وی افزود: با بیان درست خدمات دولت سیزدهم شرایط کشور در حوزه قدرت داخلی و خارجی بهبود خواهد یافت.

استاندار خراسان شمالی گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم آثار تلاش‌ها و مجاهدت‌ها در اجرا و افتتاح پروژه‌های بزرگ در سطح کشور و استان‌ها کاملاً مشهود است.

حسین نژاد بیان داشت: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات هستیم دشمنان موضوعات معیشتی و اقتصادی را هدف قرار می‌دهند اما رسالت ما در راستای جهاد تبیین بیان شفاف تمام اقدامات دولت است.

وی در بخش دیگر سخنان به اهمیت موضوع مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: در یک مقطعی هزینه‌های گزافی برای بخش مواد مخدر سنتی انجام می‌شد اما با پیگیری‌های بسیار در سطح کلان سال ۱۴۰۲ دومین استان کشور در حوزه مبارزه با مواد مخدر شناخته شدیم.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه در ۱۵۸۰ نقطه استان رأی گیری خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: اخیراً در شهرستان راز یک شعبه ثابت افزوده شد که در مجموع ۹۲۷ شعب برای برگزاری انتخابات فعال است.

کد خبر 764708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.