اجرای طرح بهسازی پل راوند با اعتبار ۳۰۰۰ میلیارد ریال

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: اجرای طرح بهسازی پل راوند با اعتبار ۳۰۰۰ میلیارد ریال، ۲۵ روستا را به کاشان وصل می‌کند.

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح کاشان_ اردهال اظهار کرد: برای این پروژه ۳,۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۲۴ ماه زمان نیاز بود تا به افتتاح و به بهره‌برداری برسد، افزود: این نقطه یکی از نقاط حادثه‌خیز در شهرستان کاشان بود، شاهد تصادفات مختلفی بودیم و بر اساس اظهارات کارشناسی این پروژه آغاز شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان با بیان اینکه از دیگر مزیت‌های عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح کاشان_اردهال ارتباط استان مرکزی و استان اصفهان است، خاطرنشان کرد: این مسیر اتصال ۲۵ روستا به کاشان و مجموعه بزرگراه را تسهیل کرده است.

محمدی فشارکی با بیان اینکه حمایت مسئولان در رده‌های مختلف استانی و ملی در این پروژه صورت می‌پذیرد، گفت: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا این پروژه بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته پیشرفت داشته باشد و در مهلت مقرر افتتاح شود و به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 764694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.