اصفهان پس از ۱۰ سال مجدد میزبان فعالان اقتصادی حوزه سرامیک می‌شود

معاون امور نمایشگاه‌ها و برنامه‌ریزی و توسعه بازار نمایشگاه بین‌المللی اصفهان گفت: چهاردهمین نمایشگاه کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی پس از ۱۰ سال از آخرین زمان برگزاری، برای میزبانی از فعالان اقتصادی حوزه سرامیک در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

محمد گیوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی اصفهان اظهار کرد: اصفهان پس از ۱۰ سال فاصله از آخرین زمان نمایشگاه مشابه، چهارم تا هفتم تیر سال جاری میزبان این نمایشگاه خواهد بود.

وی افزود: فضایی حدود شش هزار متر مربع در نمایشگاه اصفهان در نظر گرفته شده است و از ۱۱ استان در این نمایشگاه حضور پیدا کردند و تلاش بر این است تا گروه‌های زنجیره‌ای موضوعات نمایشگاه شامل محصولاتی که در صنعت سرامیک و کاشی کاربرد دارد گردآوری شود تا فعالان در این حوزه به نمایش توانمندی‌های خود بپردازند.

معاون امور نمایشگاه‌ها و برنامه‌ریزی و توسعه بازار نمایشگاه بین‌المللی اصفهان گفت: در حال حاضر ۳۰ درصد از مشارکت‌کنندگان از جمله برندهایی همچون کاشی نائین و کاشی ارس از استان اصفهان هستند، همچنین نزدیک به ۷۰ درصد شرکت‌کنندگان از استان‌های یزد، تهران، البرز، شیراز، کرمان، مشهد، لرستان و فارس در این نمایشگاه هستند.

گیوی تصریح کرد: امیدواریم گروه‌های محصولات نمایشگاه کاشی و سرامیک، شیرآلات، رنگ، مواد اولیه، ماشین‌آلات و ابزارهای نصب کاشی مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گیرد.

کد خبر 764676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.