۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
قیمت خودرو امروز ۱۰ تیر+ جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار امروز اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت خودرو امروز _یکشنبه دهم تیر_ در بیشتر محصولات داخلی و مونتاژی رو به افزایش بوده و شدت تغییر قیمت در سه محصول ایران خودرو بیشتر است.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال)، خودرو پرفروش ایران خودرو با افزایش شش میلیون تومانی با نرخ یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان در بازار آزاد معامله می‌شود.

سورن پلاس موتور XU۷P، دیگر محصول ایران خودرو با چهار میلیون تومان رشد با بهای ۶۳۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اطلس، محصول جدید سایپا نیز بدون تغییر در کانال ۵۶۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و قیمت کوییک اتوماتیک در بازار آزاد به ۵۴۸ میلیون تومان می‌رسد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۹۵ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۵۰ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۴۵ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۹۶ میلیون تومان، دنا پلاس (بورسی) با قیمت ۸۲۰ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک یک میلیارد و پنج میلیون تومان، پژو پارس ۶۹۸ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۴۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۵۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۶۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۲۵ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۳۳ میلیون تومان، تارا دستی ۷۷۹ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ به قیمت ۹۷۴ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۴۰ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۵۰ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۶ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۲۸ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۴۲ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۷۸ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۰ تیر+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز قیمت‌ها افزایشی است، دیگنیتی پرایم محصول مونتاژی شرکت بهمن موتور با رشد ۲۰ میلیون تومانی و نرخ یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

هونگچی H۵، خودرو وارداتی چینی ۲۰ میلیون تومان کاهش یافت و با قیمت چهار میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان در کانال‌های معاملاتی به فروش می‌رسد.

لاماری هیبرید با کاهش چشمگیر ۵۰ میلیون تومان با بهای دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان معامله شده است و تیگو ۸ پرو (هیبرید)، محصول مدیران خودرو نیز بدون تغییر با نرخ سه میلیارد تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۸ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۸۶ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم ذو میلیارد و ۷۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) سه میلیارد و ۱۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۰۳ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۶۴ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۰ تیر+ جدول

کد خبر 764656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.