«دکتر تأمین» بار دیگر مقابل صدرنشین

هفته هفتم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی ایران فردا با برگزاری پنج دیدار در شهرهای هرمزگان، اصفهان، یزد، بوشهر و نوشهر پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته هفتم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی ایران فردا _پنجشنبه سی‌ویکم خرداد_ با برگزاری پنج دیدار در شهرهای هرمزگان، اصفهان، یزد، بوشهر و نوشهر پیگیری می‌شود.

فولاد هرمزگان – شاهین خزر رودسر

در یکی از دیدارهای هفته هفتم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی، فولاد هرمزگان میزبان شاهین خزر رودسر در ورزشگاه غدیر بندرعباس است؛ فولاد هرمزگان هفته گذشته میهمان مقاومت گلساپوش بود و در یک جدال حساس موفق به کسب پیروزی نشد و با نتیجه ۳ بر ۵ نتیجه این دیدار را واگذار کرد.

شاهین خزر رودسر هفته گذشته میزبان دکتر تأمین اصفهان بود و موفق شد در یک رقابت نزدیک و پایاپای با اختلاف یک گل دکتر تأمین را مغلوب خود کند.

دکتر تأمین اصفهان - چادرملو اردکان

در یکی دیگر از دیدارهای هفته هفتم دکتر تأمین اصفهان میزبان چادرملوی اردکان در ورزشگاه تیران‌وکرون است؛ دکتر تأمین هفته گذشته میهمان شاهین خزر رودسر بود و این جدال نزدیک با نتیجه ۳ بر ۴ شکست خورد.

چادرملو هفته گذشته میزبان وحدت مهریز یزد و موفق شد در یک بازی حساس و نزدیک پیروز میدان شود و صدر جدول را از آن خود کند.

وحدت مهریز یزد - شهرداری بندرعباس

در دیگر دیدار این هفته شهرداری بندرعباس میهمان وحدت مهریز یزد در ورزشگاه شهید محصل مهریز است؛ وحدت مهریز یزد هفته گذشته میهمان چادرملوی اردکان بود و در یک دیدار نزدیک موفق به کسب پیروزی نشد و با اختلاف یک گل امتیاز این دیدار را واگذار کرد.

شهرداری بندرعباس هفته گذشته میزبان آداک نوشهر بود و نتوانست در این دیدار حساس پیروز شود و با نتیجه ۳ بر ۵ نتیجه را واگذار کرد.

پارس جنوبی بوشهر - مقاومت گلساپوش یزد

در دیگر دیدار این هفته پارس جنوبی بوشهر میزبان مقاومت گلساپوش یزد در ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر است؛ پارس جنوبی بوشهر هفته گذشته میهمان پاس جوان گناوه بود و موفق شد در یک بازی مالکانه با اختلاف از سد این تیم بگذرد و پیروز میدان شود.

مقاومت گلساپوش یزد هفته گذشته میزبان فولاد هرمزگان بود و توانست در یک بازی حساس و مهم با نتیجه ۵ بر ۳ پیروز شود.

آداک نوشهر - پاس جوان گناوه

در یکی دیگر از دیدارهای هفته هفتم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی آداک نوشهر میزبان پاس جوان گناوه در ورزشگاه پیمان حسینی نوشهر است؛ آداک نوشهر هفته گذشته میهمان شهرداری بندرعباس بود و موفق شد در این بازی پر گل پیروز میدان شود.

پاس جوان گناوه هفته گذشته میزبان پارس جنوبی بوشهر بود و نتوانست در این دیدار پیروز شود و امتیاز این دیدار را هدیه کرد.

برنامه هفته هفتم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی ایران

  • فولاد هرمزگان – شاهین خزر رودسر (ساعت ۱۹:۴۵)
  • دکتر تأمین اصفهان - چادرملو اردکان (ساعت ۱۹:۴۵)
  • وحدت مهریز یزد - شهرداری بندرعباس (ساعت ۱۹:۴۵)
  • پارس جنوبی بوشهر - مقاومت گلساپوش یزد (ساعت ۲۰)
  • آداک نوشهر - پاس جوان گناوه (ساعت ۲۰:۱۵)

جدول لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی ایران

«دکتر تأمین» بار دیگر مقابل صدرنشین

کد خبر 764471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.