نشاط اجتماعی و خانواده ۲ اولویت شورای شهر قم است

رئیس شورای اسلامی استان قم گفت: بیشتر پروژه‌های اجرا شده در شهر قم در راستای توجه به خانواده‌ها و ترویج نشاط اجتماعی شهروندان، زائران و مسافران شهر قم بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، ماشاالله سعادتمند شامگاه _سه‌شنبه بیست‌ونهم خرداد_ در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های شهری قم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت عید امامت و ولایت شاهد افتتاح ۱۹۸ طرح از پروژه‌های عمرانی شهرداری قم بوده‌ایم.

وی با اشاره به اجرای گام دوم از این افتتاح پروژه افزود: این ۱۹۸ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۶,۲۰۰ میلیارد تومان برنامه‌ریزی شده است.

نایب رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با اشاره به افتتاح مجموعه پارک سرزمین شادی و دمنوش خانه ارگ شمعدانی در مجموعه بوستان علوی تصریح کرد: عمده طرح‌ها در روزهای اخیر پیرامون نشاط اجتماعی، توجه به حریم خانواده‌ها و برنامه‌های فرهنگی و شاد است.

سعادتمند گفت: در طراحی و اجرای پروژه‌ها توجه به خانواده و ترویج نشاط اجتماعی شهروندان و مسافران شهر قم، مدنظر مجموعه مدیریت شهری بوده است.

وی تاکید کرد: به همت مجموعه مدیریت شهری، شورای اسلامی شهر و شهردار قم، ۱۹۸ پروژه برنامه‌ریزی و اجرا شده و لازم است از همه مجموعه‌ها تشکر و قدردانی داشته باشیم.

کد خبر 764454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.