گوشی ویوو Y58 5G چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که انرژی مورد نیاز گوشی ویوو Y58 5G با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‏شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت ویوو به‌تازگی تائید کرده است که قصد دارد یک گوشی هوشمند جدید به نام Vivo Y58 5G وارد بازار هند کند، این محصول دارای نمایشگر ۶.۷۲ اینچی LCD با رزولوشن +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و میزان روشنایی ۱۰۲۴ نیت است، به تراشه Snapdragon 4 Gen 2 مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است، البته کاربران می‌توانند حافظه آن را از طریق کارت حافظه microSD تا یک ترابایت افزایش دهند.

یک دوربین دوگانه روی پنل پشتی گوشی ویوو Y58 5G تعبیه شده است که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه دو مگاپیکسلی می‏‌شود، یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی واقع شده است، انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‏‌شود و از فناوری شارژ سریع سیمی ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه گوشی ویوو Y58 5G می‌توان به اسپیکرهای دوگانه و حسگر اثرانگشت در لبه کناری اشاره کرد، ضخامت این گوشی ۷.۹۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۹ گرم است؛ گوشی جدید شرکت ویوو گواهی IP64 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است.

گوشی ویوو Y58 5G با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۳۳.۹۱ دلار وارد بازار می‏‌شود.

کد خبر 764427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.