امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای بوکس ایران باشم

داور سه‌ستاره بوکس ایران گفت: امیدوارم با قضاوت‌های خوب در المپیک بتوانم مسیر را برای سایر داوران جوان ایران نیز باز کنم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فرزاد صادق‌پور درباره انتخاب شدن برای قضاوت در المپیک پاریس اظهار کرد: من و بابک بردبار در رقابت‌های گزینشی المپیک بسیار سختی کشیدیم و در رقابت‌های مختلفی قضاوت کردیم. من در رقابت‌های گزینشی المپیک در اروپا و آفریقا حضور داشتم و در جهانی تایلند هم قضاوت کردم.

وی افزود: در سه تورنمنت گزینش شدم و به همراه بابک بردبار برای قضاوت در المپیک انتخاب شدیم که افتخار بزرگی است و امیدوارم نماینده‌های شایسته‌ای برای بوکس ایران باشیم.

امیدوارم بتوانم مسیر را برای داوران جوان ایران باز کنم

داور سه‌ستاره بوکس ایران درباره دشواری‌های مسیر رسیدن به المپیک تصریح کرد: بسیار سختی کشیدم و می‌دانستم خدا من را نگاه می‌کند و به المپیک پاریس می‌رسم. سال‌ها زحمت کشیدم و عمرم را در بوکس گذراندم و اکنون حال وصف‌ناپذیری دارم. امیدوارم با قضاوت‌های خوب در المپیک بتوانم مسیر را برای سایر داوران جوان ایران نیز باز کنم.

صادق‌پور درباره ستاره‌دار شدن داوران ایرانی گفت: در حاشیه رقابت‌های گرامیداشت شهید جمهور و شهدای خدمت با حضور مدرسان بین‌المللی از داوران ایرانی آزمون ستاره‌دار شدن گرفته شد که تعداد زیادی از داوران جوان ما ستاره‌دار شدند.

داوران جوان و بسیار خوبی داریم

وی در پایان خاطرنشان کرد: داوران جوان و بسیار خوبی داریم که باید تجربه کسب کنند. با حضور در مسابقات مختلف و گذراندن دوره‌های مختلف یک داور جوان می‌تواند روزبه‌روز بهتر شود تا تعداد داوران سه‌ستاره و المپیکی ما بیشتر شود.

منبع: میزان

کد خبر 764409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.