۲۱ برنامه فرهنگی ویژه دهه ولایت در منطقه ۲ اصفهان اجرا می‌شود

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان از برگزاری بیش از ۳۰ جشن شهری و محلی در قالب ۲۱ عنوان برنامه در نقاط مختلف این منطقه خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با مشارکت نهادهای فرهنگی، پایگاه‌های بسیج، کانون‌های فرهنگی و مساجد برگزار می‌شود.

محمدرضا طبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت غدیر و دهه ولایت از اهتمام شهرداری اصفهان به برگزاری باشکوه جشن‌ها و ویژه‌برنامه‌های این دهه اظهار کرد: بیش از ۳۰ جشن شهری و محلی در قالب ۲۱ عنوان برنامه در نقاط مختلف منطقه ۲ با مشارکت همه نهادهای فرهنگی، پایگاه‌های بسیج، کانون‌های فرهنگی و مساجد برگزار می‌شود.

وی افزود: در ویژه‌برنامه‌های سال جاری، رویکرد مدیریت شهری، برپایی جشن و ایستگاه‌های محلی در عرصه‌های محلی و میادین اصلی شهری است، از این‌رو دو ایستگاه فرهنگی منطقه در دو میدان بزرگ منطقه، میدان جمهوری و میدان آیت‌الله واعظ برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان با اشاره به مشارکت اهالی ۹ محله منطقه در برگزاری جشن‌ها و مراسم گفت: منطقه ۲ شهرداری اصفهان هیئت‌ها و مجموعه‌های فرهنگی معظمی دارد که با مشارکت آن‌ها می‌توان برنامه‌های شهری و منطقه‌ای برگزار کرد.

۲۱ برنامه فرهنگی ویژه دهه ولایت در منطقه ۲ اصفهان اجرا می‌شود

طبیبی از حرکت کاروان غدیر در روز عید غدیر خبر داد و گفت: در روز عید غدیر در محله‌های دهنو، ولدان و شهیدان، کاروان غدیر به سمت محل‌های برگزاری جشن حرکت می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: رویکرد شهرداری در جشن‌های سال جاری بر مشارکت حداکثری شهروندان در انتخابات است، از این‌رو عنوان کلی جشن‌های سال ج ا ر ی «به عشق علی» نام‌گذاری شده است و با هشتگ «به یاد شهید خدمت» اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 764408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.