تقویت نظارت بر بوستان‌های شهر قم

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم با اشاره به تلاش برای تقویت نظارت و امنیت در بوستان‌های شهر قم گفت: برای اموری همچون پیشگیری از سرقت در بوستان‌های منطقه ۴ برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، علیرضا اقبالیان شامگاه _سه‌شنبه بیست‌ونهم خرداد_ در مراسم افتتاح پاسگاه ویژه بوستان علوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موفق شدیم دغدغه نظارت را در بوستان علوی با ایجاد پاسگاه انتظامی رفع کنیم که با احداث آن، نظارت‌ها و کنترل‌های مأموران انتظامی در بوستان علوی افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: مشکل بزرگ‌ترین بوستان خانوادگی شهر قم به مساحت ۵۵ هکتار کنترل و نظارت به‌ویژه نظارت بر سرقت‌های به وقوع پیوسته در این بوستان از جمله سرقت موتورسیکلت بود که اقدامات لازم در این راستا انجام شد.

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم خاطرنشان کرد: با درخواست فرماندهی انتظامی از شهرداری قم، این پاسگاه با مساحت ۷۵ مترمربع و هزینه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان توسط شهرداری منطقه ۴ استقرار پیدا کرد.

اقبالیان تاکید کرد: مسئله امنیت و کاهش آسیب‌های اجتماعی در بوستان‌های بزرگ شهری موضوع بسیار مهمی است که شهرداری قم در این زمینه دغدغه‌مند و آماده همکاری با ارگان‌های مرتبط است.

کد خبر 764403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.