رسانه‌ها با تبیین دستاوردهای انقلاب امیدآفرینی کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: در حال حاضر رسانه‌ها باید مردم را به صحنه بیاورند و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری که تنها راه مبارزه با جریانی است که در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایستاده است را رقم بزنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام شیخ مهدی بصیرتی در نشست خبری شامگاه _سه‌شنبه بیست‌ونهم خرداد_ اظهار کرد: امروز وظیفه رسانه امیدآفرینی در جامعه است.

وی با بیان اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب امیدآفرینی است، افزود: اگر به دستاوردهای نظام بنگریم و ببینیم در حال حاضر چه امتیازات و ظرفیت‌هایی نسبت به گذشته از انقلاب داریم متوجه رشد کشور می‌شویم و دیگر تبلیغات سو دشمنان را نمی‌پذیریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان تصریح کرد: در حال حاضر رسانه‌ها باید مردم را به صحنه بیاورند و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری که تنها راه مبارزه با جریانی است که در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایستاده است را رقم بزنند.

بصیرتی از مردم و جریان‌های سیاسی خواست تا به‌نحوی با هم رقابت کنند که بعد از انتخابات باز هم رفیق و دوست باشند و با همراهی به توسعه بیندیشند.

وی با تاکید بر اینکه نقد کنیم، اما تخریب نکنیم، اضافه کرد: انتخابات جزو افتخارات این نظام و بیانگر مردمی بودن این انتخاب و تصمیمات نظام است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به اینکه در سطح شهرستان قرابت خوبی میان گروه‌های اجرا و نظارت وجود دارد، تصریح کرد: در دوره‌های گذشته برای اجرای انتخابات منطقه کم‌ترین تنش را شاهد بودیم، همه با هم همدل و برادر هستیم، اختلاف سلیقه داریم، اما در کنار هم برای امیدآفرینی در جامعه و مردم کوشش و نقد را در کنار موارد مثبت بیان کنیم.

بصیرتی افزود: بنگریم که از کجا به کجا رسیدیم، صعود ۴۰ ساله را برای همدیگر یادآور شویم و واقعیت‌ها را بیان کنیم.

کد خبر 764389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.