ایران به اندازه یک جهان ظرفیت دارد/ راه حل برون رفت از مشکلات تعبیه شده است

کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان البرز گفت: یک جهان ظرفیت در ایران برای برون رفت از مشکلات وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، سعید جلیلی امشب _سه شنبه بیست و نهم خرداد_ با بیان اینکه امروز در نقطه تاریخی هستیم که می‌توانیم با انتخاب اصلح، راه بزرگ انقلاب اسلامی را پیش ببریم، اظهار کرد: ما ادامه دهنده راه بزرگ انقلاب هستیم و باید در شأن مردم مسیر را ادامه بدهیم.

وی افزود: اگر می‌گوئیم در شرایط تاریخی و حساس هستیم قصد شعار دادن نداریم، ما می‌خواهیم با رویکرد درست، منطقی و کارشناسی چالش‌ها را از سر راه برداریم.

جلیلی در بخش دیگر اضافه کرد: ملتی می‌تواند بر مشکلات پیروز شود که قدرت خود را باور کند و آرمان و اهداف خود را به ثمر برساند.

کاندیدایی ریاست جمهوری اضافه کرد: امروز ۲ نگاه می‌توان نسبت به ادامه کشور داشت؛ نگاه اول از بین بردن ضعف‌ها برای رسیدن به حداقل‌ها می‌باشد که البته برای ما این کافی نیست، ما یک جهان فرصت به لحاظ تاریخی، تمدنی، فرهنگی، سیاسی، منطقه‌ای، جهانی و به لحاظ یک نیروی متعهد انقلابی و جوان داریم.

وی با تاکید بر اینکه بالندگی‌ها و رسیدن به شکوفایی ملت در عرصه‌های مختلفی است، ادامه داد: یک جهان فرصت داریم، سوال این است که چگونه این محقق می‌شود و چگونه می‌توان امید داشت؟ نگاه ما بر کدخدای قدرت در کشورهای دیگر نیست، همانطور که دیدیم ۱۱ سال پیش هم گروهی بر این باور بودند و در نهایت به هیچ نتیجه‌ای نرسیدند!

جلیلی با اشاره به اینکه برجام نه تنها نتیجه‌ای نداشت بلکه تحریم‌ها را نیز تشدید کرد و دلار را به ۳۰ هزار تومان رساند، افزود: همه دیدیم که آن مسیر به کجا رسید.

ملتی بر ضعف خود غلبه می‌کند که قدرت خود را بشناسد

وی با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به سریلانکا افزود: ملتی که بر ضعف غلبه می‌کند که قدرت خود را بشناسد.

جلیلی گفت: از سال ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۰ طبق آمار خودشان رشد اقتصادی کشور منفی شد درحالی که کشورهای فرصت‌های بسیاری از جمله معدن، گردشگری و ترانزیت دارد.

این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: همه این موارد فرصت است نیروی تحصیل کرده فرصت است که با این فرصت‌ها به دهان دشمن می‌کوبد.

وی تاکید کرد: بنابراین با این فرصت‌ها در عرصه کشاورزی و اقتصادی می‌توان پیشرفت داشت و وقت تلف کردن زمان را نداریم چراکه دولتی می‌خواهیم که این فرصت را شناخته باشد.

جلیلی در این بخش از سخنان خود که با تکبیر هواداران همراه بود گفت: دولتی می‌خواهیم که این مباحث را خوب شناخته باشد و هدف گذاری و برنامه‌ریزی کرده باشد از فردای انتخابت مسیر جهش را در پیش گیرد.

وی بیان کرد: مسیری که شهید رئیسی به یادگار گذاشته با قدرت، شدت و سرعت پیش ببریم و تجربه دفاع مقدس که هر فردی متناسب با استعدادها نقش آفرینی داشت مدنظر باشد.

جلیلی ادامه داد: وقتی عرصه برای شکوفایی استعدادها باز باشد هرکسی می‌توان نقش پرشکوهی را ایفا کند.

دولت در عرصه‌های مختلف نقش آفرین باشد

وی اضافه کرد: در عرصه فرهنگ و اقتصاد راه باز شود و دولت نقش آفرین باشد بطوری که بسترها را فراهم کند تا هر فرد ایرانی که استعداد دارد احساس کند استعدادش در جهت پیشرفت قرار می‌گیرد.

این نامزد انتخاباتی گفت: امروز فرصت نداریم و مطالعه نشان داده که در ۱۰۰ سال گذشته هرگاه فرصتی پیش آمده به دلیل حاکمان فاسد پهلوی و قاجار پیشرفت نداشتیم.
وی که در این بخش از سخنان خود با شعار مرگ برآمریکا همراه بود تاکید کرد: امروز در موقعیتی هستیم که با فناوری پیشرفته می‌توان حضور مؤثر داشت بطوری که می‌توان فاصله معناداری با سایر کشورها ایجاد کرد.
جلیلی یادآور شد: اقدامات دشمنان را در هشت سال دفاع مقدس دیدیم و رشادت‌های شهدا از جمله شهید فهمیده را شاهد بودیم.

وی گفت: در برابر جنایات غزه برخی سکوت کردند، برخی عکس یادگاری گرفتند اما با تمام توان با راهپیمایی‌ها در حمایت از مردم فلسطین همراه بودیم.

جلیلی در این بخش از سخنان نیز با تکبیر هواداران همراه بود ادامه داد: امروز چنان قدرتی پیدا کرده‌ایم که خود دشمن به آن اعتراف می‌کند دیدیم که با صدها موشکی که به صهیونیست فرستادیم هیچ غلطی نمی‌کند.

وی اضافه کرد: تمام تلاش خود را دشمنان بکار بستند تا ملت ایران اسلامی امنیت نداشته باشد اما روح الله عجمیان تمام نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد و آرمان علی وردی اسمش فقط آرمان نیست تمام وجودش آرمان است.

جلیلی گفت: هر ایرانی نقش باشکوه در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی دارد و تمدن پوشالی غرب این را می‌فهمد.

انتخابات یادگار امام راحل (ره) و شهدا است

وی انتخابات را یادگار امام (ره) و شهدا خواند و گفت: راه شهید رئیسی را با قدرت و سرعت ادامه بدهیم،بنابراین باید یک پیشرفت تراز ملت ایران اسلامی داشت امروز باور داریم که دولت چهاردهم که همزمان با شروع مجلس و برنامه هفتم است یک فرصت خواهد بود که باید با قدرت این مسیر را طی کرد.

وی اضافه کرد: در استان البرز فرصت‌های قابل توجهی در کشاورزی، صنعتی، فرهنگی و گردشگری داریم.

کد خبر 764348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.