گره‌گشایی از مسائل کشور با مشارکت در انتخابات رقم می‌خورد

استاندار اصفهان گفت: اگر بتوانیم انتخاباتی در تراز نظام اسلامی برگزار کنیم بسیاری از عرصه‌های جدید از مسائل کشور برای ما گره‌گشایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی امروز _سه‌شنبه بیست و نهم خرداد_ در جلسه شورای آموزش و پرورش اصفهان با اشاره بر اهمیت انتخابات ریاست جمهوری پیشرو اظهار کرد: آموزش و پرورش می‌تواند در موضوع مشارکت، نقش فوق‌العاده‌ای ایفا کند.

وی افزود: آموزش و پرورش شبکه ارتباط با مردم، دانش‌آموزان، والدین، خانواده و خیرین را از قبل دارد و این امر یک ارتباط از سر خیرخواهی و کمک در افزایش مشارکت است.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: از قبل آموزش و پرورش و شخص وزیر آموزش و پرورش درگیر این موضوع بوده است، اما می‌طلبد که چنین مبحث مهمی به صورت حرکت ویژه پیش برود تا بتوانیم گام بلندی در امر مشارکت برداریم.

وی تاکید کردند: همان گونه که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند افرادی که مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفتند همه صالح هستند و موضوع این است که اصلح انتخاب شوند که این امر در روز انتخابات به مردم براساس مناظرات، تبلیغات و برنامه‌ریزی جمع‌بندی خود را ارائه دهند.

مرتضوی ادامه داد: وظیفه ما در قبال مشارکتی که دنبال می‌شود بسیج شدن همه مردم در هر رده‌ای است.

وی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم انتخاباتی در تراز نظام اسلامی برگزار کنیم، بسیاری از عرصه‌های جدید از مسائل کشور برای ما گره‌گشایی می‌شود، از این رو همه همت کنیم تا در قبال ایران وظیفه خود را انجام دهیم.

کد خبر 764319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.