رسانه با تولید محتوا یأس و نا امیدی را از جامعه بکاهد

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: لازم است که رسانه با تولید محتوای مناسب یأس و ناامیدی را از جامعه کاسته و ایجاد نشاط کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علیرضا محمدی فشارکی اظهار کرد: اتفاقی که برای رئیس جمهور شهید افتاد وحدت و همدلی در بین مردم و دولت را به برکت خون این شهدا ایجادکرد.

وی افزود: در دومین جلسه با اصحاب رسانه به جرأت می‌گویم انتخابات بهانه این نشست‌ها است زیرا همانطور که می‌دانیم رسانه نبض جامعه است.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان، گفت: اصحاب رسانه در تولید انتقاد نرم تلاش کنند تا جامعه‌ای رو به توسعه رقم بزند.

محمدی فشارکی افزود: در این دوره نزدیک به ۵ هزار نفر در منطقه کاشان تلاش می‌کنند انتخابی خوب و سالم رقم بزنند.

وی تصریح کرد: امروزه ظرفیت‌های زیادی را در اختیار داریم تا این همه فداکاری در حوزه‌های مردمی و مسئولان به دنیا انعکاس دهیم.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با اشاره به اینکه جامعه رسانه‌ای شهرستان کاشان پر حجم و منسجم و حرفه‌ای کار می‌کنند، افزود: اخلاق حرفه‌ای را در بین اصحاب رسانه ویژه‌تر می‌خواهیم.

محمدی فشارکی ارتباط دوسویه بین خبرنگار و مسئول را تاکید کرد و گفت: نه تنها مسئول باید خوب پاسخگو باشد که رسانه نیز باید در پرسش از وی اخلاق را رعایت کند و قصد تخریب نداشته باشد.

وی با بیان اینکه شما سفیران امید هستید و باید در کنار انتقاد پیام امید را نیز به مردم القا کنید، خاطر نشان کرد: اصحاب و لشکر رسانه‌ای ایران باید در مقابل پراکنده گویی دشمنان آرایش جنگی بگیرد و یأس و نا امیدی را از جامعه بکاهد.

محمدی فشارکی گفت: پیشنهاد ما برای صف آرایی در مقابل دشمن چگونه تولید محتوای امید آفرین است زیرا امید آفرینی دو خاصیت دارد یکی اینکه مردم احساس کنند در آینده کشور نقش دارند و دوم اینکه در منطقه امنیت روانی ایجاد می‌کند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان تصریح کرد: امروز باید تولید محتواها در صنعت ارتباطات اعتماد آفرینی کند، باید صادقانه و خالصانه اعتماد مردم را جلب کنیم، و در فضای انتخاباتی ایجاد شور و نشاط کرده و مردم را پای صندوق بیاورد.

کد خبر 764310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.