جابجایی  ۸۳ میلیون تن کالا از مبدأ استان فارس

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۸۳ میلیون تن کالا از مبدأ استان فارس جا به جا شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، محسن عمادی در تشریح عملکرد هزار روزه دولت سیزدهم در حوزه معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اظهار کرد: طی این مدت ۳/۸۳ میلیون تن کالا از مبدأ استان به کل کشور جا به جا شد.

وی افزود: حدود دو میلیون تن کالای اساسی توسط ناوگان حمل و نقل کالای استان فارس در این مدت جابجا شد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با اشاره به طرح‌های مختلف حمل و نقل مسافر در طول سال، تصریح کرد: ۲۷ میلیون نفر مسافر طی فعالیت یک هزار روزه دولت سیزدهم از مبدأ این استان جا به جا شد.

عمادی با اشاره به نقش ارتقای فرهنگ ترافیکی اضافه کرد: در طول فعالیت دولت پربرکت سیزدهم، تعداد ۳۵ هزار راننده بخش حمل و نقل، آموزش‌های لازم را گذراندند و با توجه به شرایط ویژه مدارس حاشیه راه‌ها، ضمن ارتقای ایمنی فیزیکی مدارس ۳۵ هزار و ۴۰۰ دانش آموز، آموزش ترافیکی دیدند.

وی با اشاره به تأکید دولت سیزدهم بر اصلاح و تسهیل گری در صدور مجوزها، ادامه داد: در استان فارس ۱۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی به بهره برداری رسید و ۱۰۲ موافقت اصولی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی صادر و ۱۵ مجتمع در حال ساخت است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با اشاره به اهمیت بررسی فنی خودروهای سنگین خاطر نشان کرد: در دولت سیزدهم ۵ مجوز جدید مراکز معاینه فنی سنگین و فوق سنگین صادر شده است.

کد خبر 764279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.