کمک‌های دولتی به شهرداری‌ها در دولت سیزدهم افزایش یافت

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نگاه ویژه دولت سیزدهم به مدیریت شهری نسبت به دوره‌های قبل قابل تحسین است و یکی از دستاوردهای مهم آن افزایش کمک‌های دولتی به شهرداری‌ها بود.

محمدرضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه یکی از دستاوردهای مهم مدیریت شهری در دولت سیزدهم، افزایش کمک‌های دولتی به شهرداری‌ها بود، اظهار کرد: رشد قابل توجه اعتبارات دولتی و اختصاص اوراق مشارکت برای پروژه‌های عمرانی و حمل‌ونقل همگانی در دولت شهید آیت‌الله رئیسی مشهود بود.

وی با اشاره به اینکه نگاه ویژه دولت سیزدهم به مدیریت شهری نسبت به دوره‌های قبل قابل تحسین بود، افزود: دولت سیزدهم خدمت به مردم را در اولویت اصلی خود قرار داد و به همین دلیل یکی از راه‌های تحقق هدف خدمت به آن‌ها، توجه ویژه به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بود که این مهم توسط دولت شهید رئیسی انجام شد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: رئیس‌جمهور آینده باید در درجه اول کارآمد، باکفایت، شجاع، مدیر، مدبر و مردمی باشد، همچنین استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و مردم باید در اولویت قرار گیرد.

فلاح ادامه داد: تعامل با مدیران اجرایی به‌ویژه شهرداری‌ها و دهیارها، همچنین توجه به معیشت، حمل‌ونقل همگانی مطلوب، ورزش و سلامت جامعه برای خدمت به مردم باید از نگاه‌های ویژه رئیس‌جمهور باشد.

وی با بیان اینکه استفاده از مدیران جهادی و پرانرژی و شجاع باید از ویژگی‌های رئیس‌جمهور آینده باشد، گفت: به‌عنوان خادم مردم در پارلمان محلی از رئیس‌جمهور آینده می‌خواهم برای تسریع در خدمات‌رسانی به مردم و جلوگیری از دوباره‌کاری‌ها و حیف و میل بیت‌المال به سوی تحقق مدیریت واحد شهری حرکت کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه حضور مردم در عرصه انتخابات از حقوق واقعی و اصلی آن‌ها به‌شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: مشارکت در انتخابات، دخالت مردم در اداره کشور و اثرگذاری در سرنوشت خود آن‌ها است، بنابراین مردم با حضور پرشور خود در انتخابات، امنیت کشور را تضمین می‌کنند و از سوی دیگر قدرت چانه‌زنی و تعاملات با کشورهای دیگر را افزایش می‌دهند.

فلاح اضافه کرد: مشارکت بالا در انتخابات، مسئولیت رئیس‌جمهور آینده را افزایش می‌دهد، همچنین مطالبه‌گری مردم، در آینده بر رئیس‌جمهور و مدیرانش اثرگذار خواهد بود.

کد خبر 764260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.