کشف نزدیک به  ۲ تن مواد مخدر در گیلان

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف بیش از یک تن و ۹۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان در سه ماهه نخست امسال گفت: امسال دستگیری در حوزه مواد مخدر ۱۹ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، سردار حسین حسن‌پور امروز_ سه شنبه بیست و نهم خرداد_ در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پلیس گیلان در اجرای هشتمین مرحله از طرح آرامش در شهر در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک عید سعید قربان، با بیان اینکه یکی از اولویت‌ها و مأموریت‌های حساس پلیس برخورد و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر است، اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال با همکاری عوامل انتظامی و مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان بیش از یک تن و ۹۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

وی با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصدی افزایش داشته است افزود: در این مدت حدود ۵ هزار و ۶۰۰ معتاد، قاچاقچی، تهیه و توزیع کننده مواد مخدر شناسایی و دستگیر شده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به افزایش ۱۹ درصدی دستگیرهای حوزه مواد مخدر در سه امسال خاطرنشان کرد: در این مدت در استان بیش از ۳۰۰ قاچاقچی انواع مواد مخدر با تمرکز و رصد پلیس، شناسایی و دستگیر و شش باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز منهدم شده است.

سردار حسن‌پور با بیان اینکه برخورد با معتادان متجاهر، قاچاقچیان و مصرف کنندگان مواد مخدر مطالبه مردم از پلیس است، تصریح کرد: هشتمین مرحله از طرح آرامش در شهر به مدت دو روز در نقاط آلوده استان اجرا شد.

وی گفت: در راستای اجرای این طرح بیش از ۱۵۰ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ۵۷۰ متهم اعم از قاچاقچی، خرده فروش و معتاد دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به برخورد قاطع و جدی پلیس با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر از همکاری و تعامل بسیار خوب مردم با پلیس تقدیر و تشکر کرد.

سردار حسن‌پور با اشاره به برقراری بیش از هشت هزار و۸۰۰ تماس عملیاتی روزانه مردم با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ افزود: مردم در صورت مشاهده فعالیت تهیه و توزیع‌کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

وی با قدردانی از همکاری و همیاری اصحاب رسانه در انتقال مطالبه گری مردم به پلیس از خانواده‌ها خواست بر فعالیت فرزندان خود نظارت بیشتری داشته باشند.

کد خبر 764259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.