پیشرفت ۷۴ درصدی تقاطع محور فردوسی و بلوار آیت‌الله صدوقی+ فیلم

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از پیشرفت ۷۴ درصدی این تقاطع و تکمیل آن تا پایان مهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، مسعود بخشی ظهر امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم خرداد_ در بازدید اصحاب رسانه استان قم از پروژه‌های شهری اظهار کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح محور فردوسی با بلوار آیت الله صدوقی به‌صورت یک پل روگذر طراحی شده است که یکی از مهم‌ترین محورهای مواصلاتی شهر قم را تکمیل می‌کند.

وی با اشاره به پیشرفت ۷۴ درصدی این پروژه، افزود: در حال حاضر در مرحله اجرای سازه اصلی پروژه هستیم که با توجه به حجم ترافیک محدوده، تلاش بر انجام کار با حداکثر سرعت و کیفیت است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خاطرنشان کرد: در جریان اجرای عملیات عمرانی پروژه نیاز به محدودیت‌های ترافیکی داشتیم که در این زمینه هماهنگی با پلیس راهور و شورای ترافیک به‌صورت کامل صورت گرفته است.

بخشی با اشاره به اجرای سازه باربر برای به حداقل رساندن محدودیت‌های ترافیکی تصریح کرد: بخشی از انحراف ترافیک و محدودیت ترافیک در خیابان اصلی گریزناپذیر بود که با هماهنگی شورای ترافیک و پلیس راهور اعمال شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر در سمت محور فردوسی‌ سازه پروژه به صورت ۱۰۰ درصدی اجرا شده و در سمت محور یاسمن شاهد اجرای ۴۶ درصدی سازه هستیم.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم ضمن تشکر از صبر و شکیبایی مردم در جریان اجرای این پروژه اضافه کرد: تلاش می‌کنیم پروژه مهر سال جاری به بهره‌برداری برسد.

بخشی با اشاره به اینکه معارضات زیربنایی و ملکی موجب شد تا کارشناسان در طراحی سازه این پروژه بازنگری کنند، ادامه داد: در حال حاضر پروژه به صورت دو قوسی اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: سازمان توسعه و عمران شهرداری قم تجربه‌های موفقی در اجرای پروژه‌های عمرانی مشابه همچون غیرهمسطح ولیعصر، پل میثم و رمپ A مجموعه پل‌های نهم دی دارد و مهندسان و عوامل سازمان در اجرای این قبیل سازه‌ها سربلند هستند.

کد خبر 764235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.