راه‌های گرفتار سیلاب در مازندران کامل باز نشده است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران مطرح کرد: بازگشایی راه‌های گرفتار سیلاب بخش‌های مازندران هنوز کامل انجام نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حسینعلی محمدی شیرکلایی، بعدازظهر امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم خرداد_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به واسطه هشدارهای لازم، مازندران با شکل‌گیری جریان‌های همرفتی در ارتفاعات استان شاهد وقوع سیلاب محلی بودیم، اظهار کرد: این سیلاب بخش‌هایی از بلده نور، کجور نوشهر، بندپی شرقی بابل، حوزه آلاشت سوادکوه و لفور سوادکوه شمالی را در بر گرفت.

وی افزود: سیلاب، خسارت‌هایی به ابنیه فنی راه، بخش‌های کشاورزی از جمله مزارع گندم و دام‌های این بخش‌های مذکور وارد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با بیان اینکه با توجه به شرایط حاکم در مناطق و تعطیلات پیش‌رو برخی مسافران گرفتار این سیلاب در مسیر شدند، گفت: ابتدای فعالیت به‌منظور بازگشایی راه و عبور مسافران گرفتار در مسیر سیلاب اقدامات لازم از سوی دستگاه‌های امدادی و راهداری دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه در سیلاب عصر دیروز و شب گذشته تاکنون خسارت جانی گذاشته نشده است.

محمدی با اشاره به خسارت گندم‌کاران و کشاورزان این بخش‌ها در سیلاب عنوان کرد: با تاکید استاندار مازندران رسیدگی به جبران این خسارت و ارائه سازوکارهای بهتر در اولویت نخست قرار گرفته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های بیمه بی‌بدیل است و بارها به کشاورزان تاکید بر آن شده است، اظهار داشت: کشاورزان نسبت به بیمه محصولات خود اهتمام داشته باشند، چرا که در حوادث به نوعی جبران خسارت می‌شود.

محمدی در خصوص بازگشایی کامل راه‌های بخش‌های گرفتار سیلاب خاطرنشان کرد: هنوز بازگشایی این راه‌ها کامل انجام نشده است و همکاران در تلاش هستند تا به فوریت نسبت به بازگشایی راه‌ها بپردازند.

کد خبر 764230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.