ژرمن‌ها به دنبال تثبیت صدرنشینی/ کرواسی در پی جبران

روز ششم از رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ فردا دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز ششم از رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ فردا _ چهارشنبه سی‌ام خرداد _ با برگزاری سه دیدار از گروه‌های A و B برگزار خواهد شد. در روز ششم کرواسی و آلبانی از گروه B مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. همچنین آلمان و اسکاتلند از گروه A به ترتیب با مجارستان و سوئیس بازی خواهند کرد.

کرواسی _ آلبانی

در اولین دیدار روز ششم دو تیم کرواسی و آلبانی از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه ولکس پارک و با قضاوت فرانکو لوتکسیه مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. شاگردان دالیچ در اولین بازی خود مقابل اسپانیا تن به شکست سه بر صفر دادند و هم اکنون در جایگاه چهارم گروه B حضور دارند. آلبانی نیز مقابل ایتالیا با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و در حال حاضر جایگاه سوم جدول گروه B را به خود اختصاص داده است. بنابراین دو تیم با هدف جبران شکست و ارتقا جایگاه خود در جدول گروهی برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. شاگردان دالیچ در پنج دیدار گذشته خود موفق به کسب سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست شده‌اند و شاگردان بیازی نیز در وضعیتی مشابه در پنج بازی گذشته خود آمار دو پیروزی و سه شکست را ثبت کرده‌اند. در واقع نگاهی اجمالی به وضعیت دو تیم نشان می‌دهد به احتمال فراوان شاهد یک جدال پایاپای خواهیم بود.

ژرمن‌ها به دنبال تثبیت صدرنشینی/ کرواسی در پی جبران

آلمان _ مجارستان

در دومین دیدار روز ششم دو تیم آلمان و مجارستان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه مرسدس بنز آرنا و با قضاوت دنی ماکیله به مصاف یکدیگر خواهند رفت. ژرمن‌ها در اولین دیدار خود با پیروزی مقتدرانه مقابل اسکاتلند جایگاه اول گروه A را به خود اختصاص داده‌اند. مجارستان نیز با نتیجه سه بر یک مغلوب سوئیس شد و در حال حاضر عنوان تیم سوم جدول گروه A را یدک می‌کشد. شاگردان ناگلزمان و روسی در شرایطی آماده تقابل با یکدیگر می‌شوند که پیش از این نیز چهار مرتبه مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند. از این چهار تقابل دو بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده و هر تیم به یک پیروزی دست پیدا کروه است. نکته قابل توجه این است که در جدال‌های دو تیم همواره شاهد به ثمر رسیدن گل بوده‌ایم و هیچکدام از چهار بازی گذشته آن‌ها با یکدیگر بدون گل به پایان نرسیده است. بنابراین این دیدار می‌تواند پر گل و جذاب دنبال شود.

ژرمن‌ها به دنبال تثبیت صدرنشینی/ کرواسی در پی جبران

اسکاتلند _ سوئیس

در آخرین مسابقه روز ششم شاگردان کلارک و کیلین از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه راین انرژی و با قضاوت ایوان کروزیلاک به مصاف یکدیگر خواهند رفت. سوئیس پس از کسب پیروزی مقابل مجارستان در حال حاضر عنوان تیم دوم گروه A را به خود اختصاص داده است و به نوعی برای صدر نشینی تلاش می‌کند. اسکاتلند نیز پس از شکست سنگین مقابل آلمان علاوه بر اینکه به دنبال اثبات شایستگی‌های خود در این تورنمنت است برای ارتقا جایگاه خود در جدول نیز تلاش می‌کند. چراکه شاگردان کلارک در حال حاضر عنوان تیم چهارم جدول گروه A را یدک می‌کشند و شانسی برای صعود به مرحله حذفی ندارند.

ژرمن‌ها به دنبال تثبیت صدرنشینی/ کرواسی در پی جبران

کد خبر 764216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.