افزایش ۵ درصدی مصرف برق در چهارمحال‌وبختیاری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال‌وبختیاری از رشد پنج درصدی مصرف برق استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، مجید فرهزاد ظهر امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم خرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم‌زمان با افزایش دما در استان میزان مصرف برق نیز افزایش پیدا کرده است به‌گونه‌ای که در فصل بهار پیک مصرف برق به ۴۳۹ مگاوات رسیده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به ضرورت همکاری شهروندان در صرفه‌جویی مصرف برق افزود: با اجرای طرح پویش با انرژی برای مشترکان خانگی و تجاری، خانوارهایی که حداقل ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته در مصرف برق صرفه‌جویی داشته باشند و در این پویش شرکت کنند هر ماه در قرعه‌کشی خودرو و جوایز ارزنده دیگر می‌توانند شرکت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال‌وبختیاری بیان کرد: مشترکان خانگی با مراجعه به نشانی اینترنتی Ba-energy.ir یا نصب اپلیکیشن با انرژی و ثبت شناسه قبض برق خود می‌توانند در این پویش ثبت‌نام کنند، یا از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۱۲۹۹۹۷۵ یا شماره گیری #۱۵۲۱* می‌توانند در پویش مذکور شرکت کنند.

کد خبر 764209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.