وعده استاندار اصفهان به فعالان اقتصادی نایین محقق شد + فیلم

در آخرین سفر استاندار اصفهان به شهرستان نایین وعده برگزاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در این شهرستان توسط وی به فعالان اقتصادی نایین داده شده بود که این مهم امروز محقق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، در سفر چندی پیش سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان به شهرستان نائین، وعده برگزاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در شهرستان نائین توسط وی به فعالان اقتصادی شهرستان داده شده بود که این موضوع امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم خرداد_ محقق شد.

وعده استاندار اصفهان به فعالان اقتصادی نایین محقق شد + فیلم

محمود حقیقت‌سرشت، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری اصفهان به همراه چند تن از مسئولان استانی صبح امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم خرداد_ به شهرستان نائین سفر کرد.

از جمله برنامه‌های وی، شرکت در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان در فرمانداری ویژه شهرستان نائین، بازدید از واحدهای صنعتی و نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی شهرستان در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شهرستان‌های نائین و خور و بیابانک است.

وعده استاندار اصفهان به فعالان اقتصادی نایین محقق شد + فیلم

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری و مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری در بدو ورود به شهرستان نائین با همراهی محمد کریمی، فرماندار ویژه شهرستان با حضور در محل آستان مقدس امام‌زاده سلطان سید علی (ع) به غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای نائین پرداختند.

سپس جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری و با حضور مدیران کل استانداری و استان، فرماندار ویژه شهرستان نائین و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان و تعدادی از مدیران عامل واحدهای صنعتی و معدنی و مالکان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه‌های گردشگری و دامداری در محل فرمانداری ویژه شهرستان نائین برگزار شد و هم‌اکنون نیز در حال برگزاری است.

وعده استاندار اصفهان به فعالان اقتصادی نایین محقق شد + فیلم

در این جلسه طبق برنامه‌ریزی انجام شده، فعالان اقتصادی و مدیران واحدهای اقتصادی و تولیدی دولتی و بخش خصوصی شهرستان نائین به ترتیب در این جلسه حاضر شدند و مشکلات و موانع خود را مطرح کردند و در این راستا دستورات لازم در سطح شهرستان و استان صادر شد.

کد خبر 764207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.