آغاز عملیات احداث زمین ورزشی روباز آزادان در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از آغاز عملیات احداث زمین ورزشی روباز محله َآزادان خبر داد و گفت: این پروژه در ابعاد استاندارد با مساحتی حدود ۶۰۰ مترمربع است که برای احداث آن ۱۱ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته‌ایم.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات احداث زمین ورزشی روباز پارک آزادان در منطقه ۹ شهرداری اصفهان با طی شدن مراحل طراحی، تأمین اعتبار و برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: زمین (والیبال ساحلی) ورزشی روباز محله آزادان در ابعاد استاندارد با مساحتی حدود ۶۰۰ متر مربع است که برای احداث آن ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته‌ایم.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: هدف از اجرای این پروژه‌ها، دسترسی آسان شهروندان در محلات به اماکن مناسب ورزشی و تشویق جوانان و نوجوانان به ورزش است

قاضی‌عسگر کم‌تحرکی در نسل جوان را خطری برای سلامت جامعه دانست و گفت: شهروندان از زمین‌های ورزشی بوستان‌ها استقبال خوبی داشتند و این فضاهای ورزشی در افزایش شادی و نشاط شهروندان به‌ویژه جوانان و نوجوانان تأثیر بسزایی دارد، بنابراین لازم است رفع کمبودهای این حوزه مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.

کد خبر 764123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.