بهینه‌سازی و تقویت ارتباطات سیار در شهرستان اهواز

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب و راه‌اندازی سایت پرسرعت و دکل زیباسازی مرتفع، ارتباطات سیار در شهرستان اهواز بهینه‌سازی و تقویت شد.

رحیم فلاح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: با پیگیری و تلاش کارشناسان حوزه معاونت ارتباطات سیار مخابرات خوزستان سایت پر سرعت و دکل زیباسازی و مرتفع جدید در پارک دولت اهواز در راستای ارائه خدمات باکیفیت و جلب رضایت شهروندان با فناوری نسل دو، سه و چهار از پروژه تعویض دکل (tower chenge) نصب و راه‌اندازی شد.

وی افزود: با نصب و راه‌اندازی و وارد مدار شدن سایت پرسرعت و دکل زیباسازی مرتفع همراه‌اول پارک دولت، ضمن ایجاد زیبایی بصری و توسعه و بهینه‌سازی ارتباطات سیار و رفع مشکلات آنتن‌دهی نقاط کور، پوشش آنتن‌دهی در پارک دولت و نقاط اطراف آن تقویت و مشترکان از شبکه ارتباطی پرسرعت و با کیفیت بهره‌مند شدند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: در ادامه تلاش‌ها برای افزایش سرعت و کیفیت اینترنت، سایت پر سرعت و دکل زیباسازی جدید تالار آفتاب اهواز در منطقه لشکر اهواز با تکنولوژی نسل دو، سه و چهار از پروژه تعویض دکل (tower chenge) نصب و راه‌اندازی شد.

فلاح‌زاده تصریح کرد: با نصب و راه‌اندازی و وارد مدار شدن سایت پرسرعت و دکل زیباسازی مرتفع همراه‌اول تالار آفتاب، پوشش آن تن‌دهی در منطقه لشکر اهواز و نقاط اطراف آن تقویت شد و مشترکان از شبکه ارتباطی پرسرعت و با کیفیت بهره‌مند شدند.

کد خبر 764104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.