هشتم تیرماه صحنه حماسی بزرگ برای تقویت پایه‌های نظام اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: روز هشتم تیرماه امت اسلامی ایران با یک صحنه حماسی بزرگ برای تقویت پایه های نظام اسلامی و پیشبرد اهداف این نظام مقدس مواجه است و آن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، آیت‌الله لطف‌اله دژکام امروز _دوشنبه، بیست‌وهشتم خرداد_ در خطبه‌های نماز عید قربان شیراز اظهار کرد: برای حاجی‌ها روز عید قربان روز خاصی است به خاطر اینکه آن‌ها اعمال حج خود را در روز عید قربان با قربانی کردن، حلق و تقصیر کردن و رمی جمره کردن به جا می‌آورند و نمایندگان همه امت اسلامی در اعمال حج و خصوصاً رمی جمره و برائت از مشرکان هستند.

وی افزود: امسال مقام معظم رهبری خواسته‌اند که حج، حج برائت باشد و برائت در همه شهرهای مسلمانان نسبت به مشرکان به ویژه جرثومه فساد، ظلم، انسان کشی و کودک کشی در عالم یعنی حکومت غاصب اسرائیل ادامه پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز تصریح کرد: با توجه به اینکه بنا شده است همه مسلمانان در این قضیه مشارکت داشته باشند، در مراسم روز عید قربان، برائت خودمان را از همه مشرکان به ویژه رژیم اسرائیل جنایتکار اعلام می‌کنیم.

دژکام ادامه داد: ۱۰ روز دیگر، روز هشتم تیرماه، امت اسلامی ایران با یک صحنه حماسی بزرگ برای تقویت پایه‌های نظام اسلامی و پیشبرد اهداف این نظام مقدس مواجه است و آن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری است.

وی تاکید کرد: همه به دیگران به هر زبانی که می‌دانند تأثیر دارد بگویند و تشویق کنند تا همان طوری که ولی امر خواسته است، یک حضور قوی و حداکثری داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز اضافه کرد: رأی دادن امروز ما ادامه مسیری است که شهدا شروع کرده‌اند و این تعبیر صحیحی است که گاهی گفته می‌شود که هر یک رأی تیری است به سینه دشمنان اسلام که طمع نسبت به ایران و جمهوری اسلامی نداشته باشند.

دژکام در پایان با اشاره به اینکه هشت روز بعد از عید قربان عید غدیر را داریم، خاطرنشان کرد: باید یک برنامه ویژه برای این روز داشته باشیم و با توجه به اینکه محوریت برنامه‌های عید در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود در این روز دو کار بزرگ، تجدید بیعت با امیرالمومنین حضرت علی (ع) و عقد اخوت انجام شود.

کد خبر 763963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.