۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
شهید رئیسی حامی مستضعفان بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: شهید رئیسی در مقابل جبهه استکبار با قدرت و صلابت عمل می کرد و برای مستضعفان عالم یک حامی و پشتیبان بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام رحمت الله صادقی امروز _یکشنبه بیست و هفتم خرداد_ در جمع کارکنان و بسیجیان شهرستان سمیرم اظهار کرد: در نماز دهه اول ذیحجه که توصیه شده که در این ایام خوانده شود آیه‌ای وجود دارد که تبعیت از ولایت را به ما توصیه می‌کند و یادآوری می‌کند که اگر از ولایت خدا و ولی او فاصله گرفتید دچار گوساله سامری خواهید شد.

وی افزود: قرآن در این آیه به ما می‌گوید اگر شما هم از ولایت الهی دست برداشتید همان راهی را خواهید رفت که بنی‌اسرائیل رفته‌است و به همان دردها مبتلا خواهید شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان خاطر نشان کرد: الان می‌بینیم تکفیری‌ها خودشان را نابود می‌کنند تا زن و بچه بی‌گناه و مظلوم مردم را به شهادت برساند با این امید که به بهشت بروند و سعادتمند شوند، هرکس از ولایت الهی فاصله گرفت به چنین گمراهی احمقانه‌ای دچار می‌شود.

صادقی تأکید کرد: در دنیا یا پرچم ولایت داریم و یا پرچم طاغوت، پرچم دیگری وجود ندارد؛ اگر کسی زیر پرچم ولایت الهی قرار نگرفت زیر پرچم طاغوت و تبعیت از آن قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به یکی از ویژگی‌های شهید رئیسی که تبعیت از ولایت بود عنوان کرد: مقام معظم رهبری در رابطه با ایشان فرمودند: عالم مجاهد خستگی ناپذیر و این نشان از آن دارد که او در راه خدمت به مردم و سربازی ولایت کوتاهی نکرد تا عاقبت به خیر شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه قرآن ملاک برتری انسان را علم و مجاهدت می‌داند تصریح کرد: کسی که اهل مجاهدت باشد در انجام وظایف خود به دل خطر می‌رود مانند حاج قاسم که در خط مقدم جنگ حاضر می‌شد و یا شهید رئیسی که در میان مردم در شرایط سخت و حوادث طبیعی حضور داشت.

صادقی اضافه کرد: فرماندهان ما در دفاع مقدس خودشان در خط مقدم حاضر می‌شدند و به نیروهای خود می‌گفتند بیایید، شهید رئیسی هم در عرصه اداره کشور همین طور بود خیلی وقت‌ها زودتر از وزرا و مدیران در میدان عمل حاضر می‌شد و آن‌ها را به صحنه می‌کشاند.

وی با تأکید بر این‌که رئیس جمهور باید عزت ملی را برای کشور به ارمغان بیاورد گفت: شهید رئیسی در مقابل جبهه استکبار با قدرت و صلابت عمل می‌کرد و برای مستضعفان عالم یک حامی و پشتیبان بود برای همین یک پنجم جمعیت دنیا برای شهادت او عزای عمومی اعلام کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان افزود: ما باید مسیری را که شهید رئیسی در پیش گرفت ادامه دهیم و این جز از صندوق رأی محقق نمی‌شود که در درجه اول با مشارکت پر شور و قوی و در درجه دوم با انتخاب اصلح مسیر است.

صادقی خاطرنشان کرد: باید کسی را انتخاب کنیم که سرباز ولایت باشد و نه این‌که سربار ولایت و مردم باشد، کسی که معتقد به مبانی و آرمان‌های انقلاب باشد و در حوزه کار اجرایی بتواند از پس مسئولیت سخت و خطیر ریاست جمهوری بر بیاید؛ رئیس جمهور باید با مدیریت جهادی تدابیر مقام معظم رهبری را اجرا کند و در راه حل مشکلات مردم خستگی ناپذیر و پرتلاش عمل کند.

کد خبر 763754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.