۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۷
زنجان گرم‌تر می‌شود

مسئول پیش‎بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طبق پیش‌بینی هواشناسی استان، دمای هوای زنجان تا سه‌شنبه گرم‌تر می‌شود.

ارسطو محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: طبق آخرین نقشه‌های هواشناسی، آسمان مناطق مختلف در روز جاری صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و شاهد افزایش دمای هوا تا روز سه‌شنبه خواهیم بود.

وی با اشاره به ادامه ناپایداری‌های جوی تا روز چهارشنبه این هفته بیان کرد: رگبار پراکنده، وقوع رعدوبرق در مناطق کوهستانی و بارش پراکنده در ارتفاعات از دیگر پیش‌بینی‌های هواشناسی برای آخر هفته جاری است.

مسئول پیش‎بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: روزهای پایانی هفته شرایط جوی مستقر در استان منجر به آب‌گرفتگی معابر و جاری شدن روان آب‌های محلی در بعضی نقاط استان خواهد شد.

محمدی با اشاره به اینکه بیشترین بارندگی بهاری در روزهای اخیر در قیدار به ثبت رسیده است، افزود: متوسط میزان بارندگی در حدود ۲۲ میلی‌متر است.

وی گفت: استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به‌صورت شبانه‌روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

کد خبر 763598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.