برنامه ریزی قرارگاه مردمی غدیر برای برگزاری جشن در ۱۱۰ مسجد و ۱۱۰ مدرسه

مدیر قرارگاه مردمی غدیر همدان گفت: برنامه های متنوع فرهنگی در ۱۱۰ مدرسه و مسجد سطح استان و به مناسبت عید غدیر برگزار خواهد شد.

میثم اشتاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در همدان با گرامیداشت عید غدیر خم اظهار کرد: به مناسبت عید بزرگ غدیر خم اردوهای دانش‌آموزی برای دانش‌آموزان در ۱۱۰ مسجد و ۱۱۰ مدرسه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برپایی غرفه‌های فرهنگی و اجتماعی به مناسبت عید غدیر خم برای خانواده‌ها افزود: به مناسبت عید غدیر خم، بسته‌های فرهنگی تدارک دیده شده و در بین مردم توزیع خواهد شد.

مدیر قرارگاه مردمی غدیر همدان با این توضیح که علاوه بر راه‌اندازی کارناوال‌های شادی، مسابقات فرهنگی- هنری نیز ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود ادامه داد: مسابقه کتاب‌خوانی غدیر از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت این روز برگزار خواهد شد.

اشتاد از برگزاری مسابقات ورزشی و همچنین اعزام مبلغ به سراسر استان به مناسبت این روز فرخنده خبر داد و اضافه کرد: مدح خوانی گروه‌های سرود و همخوانی، برگزاری همایش‌ها و نشست‌های تخصصی غدیر، دهه امامت و ولایت، طبخ و توزیع ۱۱۰ هزار پرس غذا، آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان، بر پایی ایستگاههای صلواتی، تهیه جهیزیه برای زوج‌های نیازمند و تأمین اجاره بهای اسکان نیازمندان از جمله برنامه‌هایی است که به مناسب عید بزرگ غدیر در همدن برگزار خواهد شد.

کد خبر 763486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.