دانشگاه فرهنگیان به لحاظ کمی و کیفی ارتقا پیدا کرده است

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه لازم است رویکرد تحولی در دانشگاه فرهنگیان ایلام استمرار داشته باشد گفت: دانشگاه فرهنگیان به لحاظ کمی و کیفی ارتقا پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا ظهر امروز _شنبه بیست‌وششم خرداد_ در نشست با هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان، اظهار کرد: توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها از موضوعات مهم در استان است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به‌عنوان پایه تحصیل علم و دانشگاه‌ها عصاره تحول بنیادین هستند، افزود: دانشگاه فرهنگیان و تربیت‌معلم، نقشی کلیدی در سند تحول بنیادین ایفا می‌کند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با تاکید بر اینکه معلم رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت است، تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان باید مسیر تکمیلی مقاطع تحصیلی را برای دانشجویان شاغل به تحصیل فراهم کند تا آن‌ها به رتبه استادی دانشگاه هم دست پیدا کنند.

بهرام‌نیا با تاکید بر ضرورت استمرار رویکرد تحولی در دانشگاه فرهنگیان ایلام اضافه کرد: دانشگاه فرهنگیان به لحاظ کمی و کیفی ارتقا یافته است و کمک خواهیم که این تحول ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: از سال ۱۴۰۱ تاکنون، تعداد دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه رشد چشمگیری داشته و این گویای فعالیت رئیس و مجموعه دانشگاه فرهنگیان استان است.

استاندار ایلام با تاکید بر جایگاه قابل قبول دانشگاه‌های استان در مقیاس ملی، عنوان کرد: برای توسعه تجهیزات و تأمین اعتبار بعضی پروژه‌های دانشگاه فرهنگیان در حد توان استان کمک خواهیم کرد.

بهرام‌نیا گفت: ۸۵ درصد اعتبارات، متمرکز در وزارتخانه‌ها است؛ بنابراین باید مدیران از مرکز پیگیر جذب اعتبارات باشند.

کد خبر 763409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.