برگزاری باشکوه اربعین در سال گذشته نشان  همدلی مردم و مسئولان بود

استاندار ایلام باتاکید بر اینکه برگزاری باشکوه اربعین‌حسینی در سال گذشته نشان همدلی مردم و مسئولان بودگفت:در اربعین امسال باید همه برای سفر ارزان، ایمن، راحت و عزتمند زوار، با همه توان تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا ظهر امروز_ پنجشنبه بیست و چهارم خرداد_ در نشست ستاد اربعین استان ایلام با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، همه شهدا و سه هزار شهید استان، اظهار کرد: همه شهدای عزیز با جان‌فشانی خود در یک لحظه در آتش عشق سوختند و به فیض شهادت نائل شدند.

وی افزود: شهید رئیسی دلداده به اهل بیت (ع) و ولایت بود، آن‌چه موجب محبوبیت رئیس‌جمهور شد، خدمت صادقانه به زوار اربعین بود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام به اهتمام همه‌جانبه اعضای ستاد اربعین برای برگزاری کنگره بزرگ اربعین‌حسینی اشاره و خاطرنشان کرد: در بازدید میدانی سال گذشته معاون اول رئیس‌جمهور از مرز مهران در ایام اربعین، همه‌ی زوار رضایت داشتند و برگزاری باشکوه اربعین‌حسینی ۱۴۰۲ گویای هم‌دلی مردم و مسئولان بود.

بهرام نیا با تاکید بر آمادگی کامل همه اعضای ستاد اربعین اضافه کرد: امسال هوا گرم‌تر است و تعداد زوار نیز بیشتر از سال گذشته پیش‌بینی می‌شود، بنابراین باید برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین‌حسینی آمادگی کامل داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در اربعین امسال همه برای سفر ارزان، ایمن، راحت و عزت‌مند زوار با همه توان تلاش می‌کنیم و سعی داریم کنگره اربعین به بهترین شکل ممکن وبسیار باشکوه برگزار شود.

استاندار ایلام با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف، افزود: دولت سیزدهم حد نصاب جدیدی از خدمت را به مردم ارائه داد که بخشی از این خدمات در حوزه تکمیل زیرساخت‌های اربعین بود.

بهرام نیا اضافه کرد: با اقدامات جهادی موکب مولا امیرالمومنین علی‌بن‌ابیطالب (ع) با ظرفیت طبخ ۵۰ هزار پرس غذا در هر وعده غذایی، در کمتر از ۹ ماه ساخته شد.

وی ادامه داد: حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان از ابتدای دولت سیزدهم برای پروژه‌های زیرساختی اربعین در استان ایلام هزینه شده است.

استاندار ایلام افزود: از این میزان ۸,۵۰۰ میلیارد تومان مربوط به راه‌های منتهی به مهران و ۱,۵۰۰ میلیارد تومان مربوط به حوزه ساخت مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و بهداشتی است.

بهرام نیا خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده در حوزه راه‌سازی، راه ۱۵ ساعته که در سال‌های گذشته زوار از ایلام تا مهران با وجود ترافیک سنگین طی می‌کردند، امروز با چهاربانده شدن به حدود یک ساعت رسیده است.

کد خبر 762945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.