اجرای نهضت آسفالت در اولویت اجرای طرح‌های شهری قزوین قرار گیرد

رئیس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین گفت: نهضت آسفالت شهری بر سایر پروژه‌های شهری اولویت داده شود، چرا که آسفالت مناسب در رضایت‌مندی مردم خیلی‌اثرگذار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، ولی چگینی عصر امروز -پنج‌شنبه بیست‌ودوم خرداد- در جلسه علنی شورای شهر قزوین اظهار کرد: برای اصلاح آسفالت معابر در شهر قزوین هر منطقه شهرداری باید دستگاه مجزایی داشته باشد تا دیگر منتظر ورود سازمان عمران شهرداری قزوین نماند.

وی با بیان اینکه اجرای نهضت آسفالت نیاز به استقلال کاری پیمانکاران مناطق شهرداری دارد، اضافه کرد: نهضت آسفالت شهری بر اجرای سایر پروژه‌های شهری اولویت داده شود، چرا که آسفالت مناسب در رضایت‌مندی مردم خیلی‌اثرگذار است.

عضو شورای شهر قزوین با انتقاد از وضعیت آسفالت معابر شهری قزوین گفت: وضعیت آسفالت در بیشتر از ۹۰ درصد میادین و چهارراه‌های شهر قزوین مناسب نیست و این وضعیت آسفالت در شأن شهر مرکز استان و شهری که داعیه گردشگری دارد، نیست.

چگینی افزود: در ضمن آسفالت تأثیر بسیار زیادی روی رضایت گردشگران دارد و به همین خاطر نباید از کنار موضوع آسفالت ساده عبور کنیم. بنابراین پیشنهادم این است که برای هر منطقه شهری یک پیمانکار با دستگاه روکش‌کننده جداگانه در نظر بگیریم تا در فصل کاری امسال بتوانیم وضعیت آسفالت شهر را بهبود ببخشیم.

کد خبر 762928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.