۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
قاتل فراری در شوش دستگیر شد

فرمانده انتظامی شوش گفت: پس از درگیری منجر به قتل و متواری شدن قاتل با اقدام فوری و در کمتر از ۲۴ ساعت، قاتل بازداشت و روانه‌ زندان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از خبرگزاری پلیس، محمد محمدی نسب اظهار کرد: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام درگیری منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان و متواری شدن عامل این قتل، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات میدانی صورت گرفته مشخص شد، قاتل در یکی از محلات شهرستان با سلاح سرد شخصی را به‌شدت مورد ضرب‌وجرح قرار داده است که با توجه به شدت جراحات وارده در مرکز درمانی فوت می‌کند و قاتل بلافاصله پس از ارتکاب قتل به مکانی نامعلوم، متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش ادامه داد: با انجام اقدامات تخصصی و ویژه توسط مأموران پلیس آگاهی، هویت و مخفی‌گاه قاتل فراری در یکی از محلات حاشیه‌ای شهرستان شناسایی و عملیات پلیس برای دستگیری متهم آغاز شد.

محمدی نسب اضافه کرد: در نهایت قاتل فراری در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع جنایت در عملیات ضربتی و هماهنگ دستگیر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قاتل انگیزه خود از وقوع این جنایت را اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرد و گفت: متهم با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

کد خبر 762858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.