هزینه ۱۰ هزار میلیارد تومانی برای پروژه‌های زیرساختی اربعین در استان ایلام

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین با تاکید بر اینکه حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان از ابتدای دولت سیزدهم برای پروژه‌های زیرساختی اربعین استان ایلام هزینه شده است گفت: شاهد تحول بزرگی در زیرساخت‌های اربعین استان ایلام هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سیدمجید میراحمدی صبح امروز _پنجشنبه بیست‌وچهارم خرداد_ در بازدید از باکس و آب‌نما در دست ساخت پل کنجانچم در محور ایلام_مهران اظهار کرد: سال گذشته رضایتمندی زوار از زیرساخت‌ها و خدمات ارائه شده اربعین استان ایلام بی‌سابقه بود که این رضایتمندی به دلیل تلاش شبانه‌روزی استاندار جهادی و مدیران است.

وی افزود: حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان از ابتدای دولت سیزدهم برای پروژه‌های زیرساختی اربعین در استان ایلام هزینه شده که از این میزان ۸,۵۰۰ میلیارد تومان مربوط به راه‌های منتهی به مهران و ۱,۵۰۰ میلیارد تومان مربوط به حوزه ساخت مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و بهداشتی است.

حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام نیز در این بازدید بر تسریع در ساخت پل کنجانچم تاکید و اضافه کرد: با افتتاح این پروژه بخش زیادی از ترافیک محور ایلام_مهران در ایام برگزاری کنگره اربعین‌حسینی پوشش داده می‌شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر اختصاص ۲۲ میلیارد تومان برای ساخت این پل، از محل اربعین نیز اعتباراتی به این پروژه اختصاص یافته و در حوزه راهداری نیز ۳,۵۰۰ میلیارد تومان در دولت سیزدهم هزینه شده است.

کد خبر 762785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.