دریافت ۱۵۷۴ جوان مازندران از تسهیلات ازدواج

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: طی دو ماه نخست سال‌جاری، ۱۵۷۴ جوان مازندرانی تسهیلات ازدواج دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علی رجبی صبح امروز _پنجشنبه بیست‌وچهارم خرداد_ در جلسه‌ای با محوریت مناسبت هفته ملی ازدواج با بیان اینکه ارائه تسهیلات مشوق خوبی برای ازدواج جوانان است، اظهار کرد: به‌همین منظور دولت سیزدهم تأکیدات ویژه‌ای برای کوتاه کردن صف انتظار تسهیلات ازدواج جوانان دارد.

وی با اشاره به آمار دوماهه اعطای تسهیلات ازدواج افزود: از ابتدای سال‌جاری تا پایان اردیبهشت هزار و ۵۷۴ نفر در مازندران تسهیلات ازدواج دریافت کردند که حدود ۲۰ درصد از متقاضیان در این مدت موفق به دریافت تسهیلات شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته انشاالله شاهد کاهش صف انتظار در دریافت‌کنندگان این تسهیلات خواهیم بود، گفت: بهبود آمارهای ازدواج جوانان و جوانی جمعیت در گرو عزم ملی همه مسئولان است و با حمایت و هم‌دلی بین بخشی می‌توانیم موضوع ازدواج و فرزندآوری را بهبود بخشیم.

وی کار فرهنگی و فرهنگ‌سازی برای ازدواج به‌موقع را یکی دیگر از اقدامات مؤثر در این حوزه دانست و بیان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و استفاده از نخبگان برای توجیه اهمیت مقوله جوانی جمعیت برای افکار عمومی، از جمله اقدامات اثرگذار است که دستگاه ورزش و جوانان مازندران در این مسیر گام‌های مهمی برداشت.

کد خبر 762746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.