استانداردسازی پارک‌ها و زمین‌های بازی در شهر گرگان آغاز شد

شهردار گرگان از استانداردسازی پارک‌ها و زمین‌های بازی در شهر گرگان خبر داد و گفت: به‌منظور ایمنی بیشتر و رفاه شهروندان پس از یک وقفه هشت ساله تمام پارک‌ها و زمین‌های بازی کودکان استانداردسازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، سیدمحمدرضا سیدالنگی صبح امروز _پنجشنبه بیست‌وچهارم خرداد_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به‌منظور ایمنی بیشتر و رفاه شهروندان پس از یک وقفه هشت ساله تمام پارک‌ها و زمین‌های بازی کودکان استانداردسازی می‌شود.

وی با بیان اینکه استانداردسازی پارک‌ها و زمین‌های بازی کودکان، ایمنی و سلامتی بیشتر شهروندان به‌ویژه کودکان را به‌همراه خواهد داشت، افزود: لوازم و تجهیزاتی که در پارک‌ها و زمین‌های بازی شهر گرگان وجود دارد، نیازمند استانداردسازی است.

به گفته شهردار گرگان، استانداردسازی پارک‌ها و زمین‌های بازی کودکان از سال ۱۳۹۵ انجام نشده است و بر این اساس شهرداری گرگان با محوریت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان این فرایند را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: در مرحله نخست، استانداردسازی ۱۶ پارک و زمین بازی شهر گرگان در دستور کار قرار گرفت که عملیات تعویض کف‌پوش‌ها و تعویض و بهسازی لوازم و تجهیزات موجود در پارک‌ها و زمین‌های بازی در چهار پارک انجام شده است.

سیدالنگی اضافه کرد: این طرح در پارک‌های لادن، شاهد، فردجهان و چاله باغ انجام شده و منتظر حضور کارشناسان شرکت موردنظر برای بازدید و تأیید استانداردسازی این پارک‌ها هستیم.

وی درباره اعتبارات اجرای این طرح، گفت: تاکنون برای استاندارسازی این چهار پارک، حدود هفت میلیارد تومان از بودجه شهرداری هزینه شده است.

شهردار گرگان درباره مدت زمان اجرای این طرح خاطرنشان کرد: اگر شرایط به همین منوال ادامه داشته باشد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در بازه زمانی ۴۵ روز تا دو ماه آینده، ۱۶ پارک شهر گرگان استانداردسازی شود که البته به موازات آن، مرحله دوم این طرح نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 762742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.