عملکرد ماندگار دولت سیزدهم در ساخت و تجهیز کتابخانه‌ها

استاندار ایلام گفت: دولت سیزدهم در همه عرصه‌ها به‌ویژه مباحث فرهنگی و ساخت و تجهیز کتابخانه‌ها به‌خوبی ورود کرد و در این زمینه خدمات ماندگاری داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا عصر امروز_ چهارشنبه بیست‌وسوم خرداد_در بازدید از نمایشگاه روایت خدمت و پیشرفت ۱۰۰۰ روزه شهید جمهور اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور مردمی و شهدای خدمت با همه توان در راه خدمت به مردم تلاش کردند و به فیض شهادت نائل شدند.

وی افزود: دولت آیت‌الله رئیسی، شهید جمهور در همه عرصه‌ها به ویژه مباحث فرهنگی، ساخت و تجهیز کتابخانه‌ها به خوبی ورود کرد و خدمات ماندگاری داشت و ما نیز با نگاه شهید جمهور، برای افزایش تعداد کتابخانه‌ها و تجهیز این مجموعه‌ها تلاش خواهیم کرد.

استاندار ایلام خطاب به نوجوانان حاضر در نمایشگاه گفت: خدا را شاکریم که در جمع نوجوانان یعنی آینده‌سازان این کشور هستیم، شما نوجوانان در راه کسب علم و معرفت در این مجموعه با همه وجود در تلاش هستید، قطعاً تلاش شما نوجوانان تضمین‌کننده آینده کشور است.

بهرام نیا خاطرنشان کرد: هیچ سرمایه‌ای با ارزش‌تر از کتاب و کتاب‌خوانی نیست و کتاب و کتاب‌خوانی سرمایه‌ای جاودانه و ماندگار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع نوجوانان و رأی اولی‌های حاضر در کتابخانه مرکزی ایلام به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: سال گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در استان بسیار باشکوه برگزار شد و استان ایلام با مشارکت ۵۳.۲۹ درصدی، رتبه چهارم کشور را از حیث مشارکت در انتخابات، کسب کرد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: با توجه به بلوغ سیاسی مردم استان و با عنایت به این‌که هرگاه بحث اقتدار کشور مطرح بوده مردم با وجود مشکلات هم پای‌کار بوده‌اند، مردم ایلام بار دیگر با مشارکت بالا در انتخابات ۸ تیرماه خلق حماسه خواهند کرد.

کد خبر 762683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.